Nye billeder :-)
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 20-06-02 15:59

Hejsa

Så er der nye billeder af killingerne. På killingesiden kan I yderligere
finde et link til nye billeder af Hermione.... jaja, jeg må jo tage en masse
billeder så der måske er nogle der falder pladask for hende, hun skal jo ud
til et super hjem

Knus Mette
--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 20-06-02 17:33

Havde du ikke oprindelig besluttet dig for selv at beholde hende? Det synes
jeg, jeg tidligere har set på din hjemmeside.
Mvh. Else.

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 20-06-02 18:09

> Havde du ikke oprindelig besluttet dig for selv at beholde hende? Det
synes
> jeg, jeg tidligere har set på din hjemmeside.
> Mvh. Else.

Mjooooo, men jeg er jo blevet lidt krævende....og der er nogle småting jeg
ikke var helt tilfreds med *grin* Så nu er min søde kat til salg Men
æv...det var en svær beslutning :-/

Venligst Mette