MS Windows
briani 27239
Sikkerhedskopi
Fra : Who are you?!!!

Dato : 20-06-02 15:13

Hej Gruppe.

Jeg vil lave en sikkerthedskopi på n cd af de vigtigste ting på min PC...

Så var det jeg lige ville høre hjilke filer man skal genne, hvis man vil
have sit adressekartotek fra Outlook Express med sig?

Fra : scn

Dato : 20-06-02 15:27

"Who are you?!!!" <jannick@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så var det jeg lige ville høre hjilke filer man skal genne, hvis man
> vil have sit adressekartotek fra Outlook Express med sig?

de filer som ligger i den mappe du kan se i OE ved:
Funktioner - Indstillinger - Vedligeholdelse - lagringsmappe

adressekartotek: *.wab
men du kan jo også ige lave en kopi af dine mails og nyhedsgrupper
*.dbx

FUT: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/