DJ Program
Fra : RiddLeR

Dato : 11-02-01 20:31

Hejsa!

Jeg søger et godt DJ Program til at lave min egen musik...
Jeg tænkte noget i retning af noget med keyboard og forskellige effekter...

Det skal altså være sådan, at man kan lave egne melodier. Det skal være
meget mere avanceret end E-Jay, hvor man kun kan lave en sang af de samples,
der ligger i programmet på forhånd.

Er der nogle der kan give mig navnet på sådan et program, og hvor man kan
købe det og evt hvor meget det koster...

På forhånd tak
- Jonas

Fra : Zolex

Dato : 11-02-01 22:06

> [...]
>
> Er der nogle der kan give mig navnet på sådan et program, og hvor man kan
> købe det og evt hvor meget det koster...

Der er mange, og bedre, alternativer til Ejay.
Hvad med Sonic Foundry Acid ?
Du kan downloade en slags demo/Trial af Acid der hedder Acid Express her
:http://www.sonicfoundry.com/download/freestuff.asp

Et andet og meget spændende stykke software er Propellerheads Reason. Her
får du sampler, synth, trommemaskine, effektenheder + meget andet stillet
til rådighed.

Du kan downloade en demo af Reason her
http://www.propellerheads.se/index.php3

Med venlig hilsen

ZoleX
www.storesko.dk
http://move.to\zolex

Fra : John Sørensen

Dato : 13-02-01 15:54

Ellers hvis vi rykker op i den helt store klasse:
Orion
Cubase
Rebirth

Alle tre skulle kunne findes på Steinbergs hjemmeside (altså features og
priser o.s.v, ikke til fri download )
(http://www.steinberg.net)

Med venlig hilsen
D-Noc
www.mp3.com/dnoc

Fra : CybaMerc

Dato : 13-02-01 21:28

A long time ago in a galaxy far, far away....
RiddLeR wrote:

[snip]

>Er der nogle der kan give mig navnet på sådan et program, og hvor man kan
>købe det og evt hvor meget det koster...

Tag et kig på Orion (http://www.sonic-syndicate.com) og Fruityloops
(http://www.fruityloops.com).

Reason, som en anden har anbefalet, er også godt; men ligger i en helt
anden prisklasse.

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-02-01 17:08

> Reason, som en anden har anbefalet, er også godt; men ligger i en helt
> anden prisklasse.

Skal det være billigt, eller gratis ligefrem, er Tracker programmer efter
min mening oplagte. Jeg kan fra egen erfaring anbefale: ModPlug Tracker,
Impulse Tracker og Fasttracker II (en III'er skulle være undervejs)

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher