titel og kunstner søges
Fra : Christine Schibbye

Dato : 20-06-02 13:39

Jeg har hørt den 1 mill. gange i
radioen, men det er aldrig lykkedes mig at få fat i titel og kunstner.
Det eneste jeg ved er, at det er en kvinde, der synger og at hun synger "are
you hungry" adskellige gange. Er der nogle der kan hjælpe mig med kunstner
og titel, så vil jeg blive meget glad, for nu gider jeg ikke lkøbe efter
radioen mere

venlig hilsen christine

Fra : Chris

Dato : 20-06-02 13:54

On Thu, 20 Jun 2002 14:38:34 +0200, "Christine Schibbye"
<cschibbye@12move.dk> wrote:

> [...]
>og titel, så vil jeg blive meget glad, for nu gider jeg ikke lkøbe efter

En kvinde, der synger "Are you hungry"? Det må være en FN
hjælpearbejder i Somalia.

Hygge fra
Chris

Fra : DavMar

Dato : 20-06-02 14:02

"Christine Schibbye" <cschibbye@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og titel, så vil jeg blive meget glad, for nu gider jeg ikke lkøbe efter

Hejsa

Kan det være denne ???

http://www.kosheen.net/lyrichungry.html

VH davmar