FXP til FTP-server bag Cisco 677
Fra : Kim Jensen

Dato : 20-06-02 11:38

Hej!

Jeg har brug for at kunne FXP'e mellem 2 FTP servere. Den ene (ServU/Win2K)
er bag en Cisco 677, tillader FXP og tillader PASV mode på en fastlagt
portrange.

Uanset hvilken FTP-server jeg prøver at overføre data fra, lykkes det ikke.
Filerne bliver oprettet med en byte-størrelse på 0. Og lidt efter timer den
ud.

Kan dette bringes til at virke? Jeg har hørt, at det måske vil virke, hvis
FTP-serveren abg Cisco'en flyttes til en anden port end 21 - er dette
korrekt?

mvh
Kim Jensen

Fra : Emil

Dato : 01-07-02 00:50

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in

> Kan dette bringes til at virke? Jeg har hørt, at det måske vil virke,
> hvis FTP-serveren abg Cisco'en flyttes til en anden port end 21 - er
> dette korrekt?

Ja. Efter lang tid har jeg opgivet at FXP'e fra port 21 til 21, men det kan
godt lade sig gøre mellem andre porte.

--
*/Emil