Office XP
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-06-02 10:02

Jeg har i min navitet installeret SP1 til Office XP og har fortrudt det
mange gange. Hvis jeg afinstaller Office XP og geninstaller den, husker
Windows 2000 alle instillingerne og jeg har stadig væk de problemer jeg
ville af med. Det er faktisk kun Outlook XP der gik letter kold under
opdateringen. Jeg har ikke lyst til at slette på må og få i regdatabasen så
hvis du ligger inde med en løsning, vil jeg være taknemlig for at høre om
den.

Michael

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 20-06-02 12:17

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> wrote in

> [...]
> opdateringen. Jeg har ikke lyst til at slette på må og få i
> regdatabasen så hvis du ligger inde med en løsning, vil jeg være

Det er ikke så svært at fjerne ting fra RegBasen. Du skal blot lave en
export af armen du vil slette inden du sletter den. På den måde kan du
genindlæse den hvis det skulle være nødvendigt.

Find LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office eller ..\MSOffice og fjern
alle undergrene som hedder noget med 9.0, 10 eller XP.
Tag lige og kik i CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office eller ..\MSOffice
og fjern evt. brugerindstillinger i undergrene 9.0, 10 og XP.
Genstart maskinen på prøv at geninstallere OfficeXP.

Skulle noget gå galt, kan du importere den gemte regfil og genskabe dine
indstillinger.

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt