metode til unlock N3210, v6.00
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 11-02-01 19:52

Vil metoden her virke: http://www.nokiauk.f2s.com/dejfla.html

Er der nogen som har prøvet det, og har kabellet som beskrives her?
Jeg er ikke en høg til elektronik, og kan ikke selv lave et sådant kabel, er
der nogen som vil sætte en pris på at lave et til mig?

Fra : bebjo

Dato : 20-02-01 22:41

"Claus Lorentzen" <clauslrz@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> der nogen som vil sætte en pris på at lave et til mig?

Kabel og vibrator hos http://www.mobiltricks.dk/
vejl. hos http://www.nokiauk.f2s.com/

--bebjo

Fra : JESPER

Dato : 23-02-01 11:52

> er
der findes ikke noget software " endnu " til af unlokke de nye V*.**. med