Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SONY dsc-p50 vs p51
Fra : Michael

Dato : 20-06-02 09:35

Hej,
jeg har kig på et par SONy kameraer, dsc-p50 og dsc-p51. Umiddebart
undrer det mig meget at 51'eren er billigere en 50'eren (399 euro mod
450 euro).

"normal" ville man jo tro at 51'eren er en større model end 50'eren.. er
den det ? Eller er det bar mig der er 'blændet af tal'...

pft

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-06-02 19:54

> [...]
>
> "normal" ville man jo tro at 51'eren er en større model end 50'eren.. er
> den det ? Eller er det bar mig der er 'blændet af tal'...

Det er en lidt sjov prisudvikling. Før P51 kom kostede P50 ned til 3.500 kr,
nu er mindste prisen ca 4.000 kr.

Mig bekendt er P51 en afløser (næsten lige kommet på markedet), men jeg
kender ikke til detaljerne.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-06-02 20:30

> [...]
kr,
> nu er mindste prisen ca 4.000 kr.
>
> Mig bekendt er P51 en afløser (næsten lige kommet på markedet), men jeg

P51 2x optisk zoom P50 har 3x

P71 koster fra 3.925 kr til 5.000 kr og har 3.2 Mpix og 3x Optisk zoom

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Peter Torp

Dato : 01-07-02 22:27

Sidder netop og overvejer køb af subj. og det ser ud til at P50 blev leveret

uden adaptor og batteri-pack. Se evt

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/p51.html

Kan man forøvrigt få "Marine Pack" til disse modeller. På Sonys hjemmeside

ser det ud til at den kun er til DCS-P2, P7 og P9.

Peter

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:aDoS8.9838$va.918622@news000.worldonline.dk...