MS Windows
briani 27239
XP og udskiftelige harddiske
Fra : ab

Dato : 20-06-02 09:20

Nogen, der har et tip til, hvad det er der skal ændres for at XP kan se en
"harddisk-2", som ikke sad i under installationen ?

En bekendt mener, at der har været en tråd om spørgsmålet - men den kan jeg
ikke finde

MVH

ab

Fra : Ole C

Dato : 20-06-02 10:19

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen, der har et tip til, hvad det er der skal ændres for at XP kan
se en
> "harddisk-2", som ikke sad i under installationen ?

Hvis BIOS'en ser den nye HD, bør XP også umiddelbart kunne se den.

vh
Ole C

Fra : dion

Dato : 20-06-02 18:31

Der lurer en grim 'fatal error' hvis man har harddiskskuffer og skifter
masterharddisk mens systemet er i dvale.
Jeg har total tabt alle data på slaveharddisken i den situation. XP
overskrev roden med forældet rod.
Jeg ville ikke være stolt over det der hvis jeg var ansat hos BillG.