Hvad hedder dette dancenummer?
Fra : Dunottar

Dato : 20-06-02 08:46

Hej gruppe
Jeg har hørt dette dancenummer for et par måneder siden, men har ikke lige
fået fat i hvem det var der havde lavet det.
En af de få linjer i sangen lyder nogenlunde således :

I can't believe/I still receive/so much affection from your side/if you
could give me one more chance..

Er der nogen der kender den?
dunottarrrrrr

Fra : Dennis Lange

Dato : 20-06-02 10:19

Dunottar skrev:

> [...]
> En af de få linjer i sangen lyder nogenlunde således :
>
> I can't believe/I still receive/so much affection from your side/if

Sylver - Turn the tide

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Dunottar

Dato : 20-06-02 14:55

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message

> Sylver - Turn the tide