Opd. Tortie og elefantungerne
Fra : marianne hellemose

Dato : 20-06-02 08:26

Jeg har lige bestilt tid hos dyrlægen, der er "god" tid,
men da jeg skal have tingene (kørsel) til at passe sammen,
og den "rigtige" dyrlæge, hende med mest viden/kendskab
til katte, ville jeg hellere være i god tid, tirsdag d. 2/7
sker det, så kan jeg også sikre mig at Tortie har fået
fjernet stingene og er "ok" igen, og at killingerne er ovre
evt. eftervirkninger af vaccinationen, ikke fordi jeg ikke
tror at I/de nye ejere ikke kan "finde" ud af det, men nu
har de været mit ansvar, og jeg vil gerne være sikker
på at alt gå som det skal både for kattene og nye ejeres
skyld.

De stortrives allesammen, Tortie brød sig ikke om varmen, men den holdt ikke
rødderne tilbage, de er
lige så frække som altid, århhh manner hvor bliver det
svært.

Pernille har lavet en flot forside til "stamtavlen" der skal
bare sættes et "sidste øjebliks-foto" af killing på.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-06-02 17:48

Hej Marianne!
Jeg bliver helt sentimental hver gang du skriver om Tortie og de små
Jeg kan godt forstå, det bliver svært at skulle af med dem. Herhjemme
render deres far stadig rundt. For øjeblikket møder jeg ham hver morgen
når jeg tager på arbejde. Så skænker jeg lige Tortie og killinger en
kærlig
tanke
Det er underligt. Selvom det snart er 3 mdr siden hun rejste, kan jeg
ikke vænne
mig af med at kigge over på den busk hvor hun boede når jeg går forbi
stuevinduet.
Der går ikke en dag uden jeg tænker på hende. Hun er bare en sand engel!

Vil du give hende og de små en dejlig nussetur fra Jakob og mig

Venlig hilsen

Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-06-02 19:29

Hej Louise
Du kan tro at jeg skal nok give dem kramme/nusse-
turer fra jer.
Ja det er fantastisk med Tortie, hun lister lige så forsigtigt ind i
hjertet, af alle de katte jeg har haft/kendt, og det er
en del efterhånden, er hun en af dem der har gjort størst indtryk, og jeg
tror aldrig jeg glemmer hende, uden at kunne rigtig forklare hvorfor, hun er
bare så blid, kærlig og nem, så "taknemmelig" for det man gør for hende

hilsen

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-06-02 09:41

> [...]
er
> bare så blid, kærlig og nem, så "taknemmelig" for det man gør for hende

Puuh jeg håber jeg kan leve op til opgaven. Ellers er jeg vist helt klar
her, resten af "udstyret" er i hvert fald anskaffet og det bliver afprøvet i
hele næste uge når jeg får min søsters dejlige Maine Coon på besøg :)

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 11:05

Hej Carsten
Selvfølgelig kan du leve op til det, Tortie kan lide dig,
og du kan lide hende, så I bliver garanteret bedste
"nusse-kramme-venner"

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-06-02 11:45

> Selvfølgelig kan du leve op til det, Tortie kan lide dig,
> og du kan lide hende, så I bliver garanteret bedste
> "nusse-kramme-venner"

Ja, jeg glæder mig i hvert fald helt vildt :)

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 21-06-02 16:29

"Carsten Sørensen" <cso@emfakt.com.invalid> wrote in

> "marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
> message news:3d12fa61$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Ja, jeg glæder mig i hvert fald helt vildt :)
>
> Carsten Sørensen

Og så har du jo alle herinde som hepper på jer

Kate

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-06-02 21:31

Hej Marianne!
Det har du fuldstændig ret i! Kan tydeligt huske da jeg så hende første
gang. Det
var bare kærlighed ved første blik, selvom jeg stod inde i min stue og
Tortie stod ude
på den store græsplæne.
Når hun kom og fik mad på vores altan, stod hun tit og "snakkede" med
vores katte på hver deres side af ruden, og hver gang jeg gik ud til
hende, snakkede hun også løs
Men det ved du jo.....hun snakker og snakker

Ja, hun er en speciel kat man aldrig glemmer.

Jeg håber Carsten holder os underrettet om hvordan det går med hende
når han har fået hende hjem

Knus fra Louise

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 22-06-02 11:29

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> wrote in
> Jeg håber Carsten holder os underrettet om hvordan det går med hende
> når han har fået hende hjem

Selvfølgelig! Jeg har da et digitalt kamera jeg havde tænkt mig at slide op
på dette.

Carsten Sørensen