Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Netindkøb
Fra : Søren Straszek

Dato : 11-02-01 19:31

Jeg har tidligere købt fotoudstyr hos https://www.7dayshop.com men de er
holdt op med at sælge til udlandet. er der nogen der kan anbefale andre
web fotobutikker?

Søren

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 11:42

Fra : JJ

Dato : 12-02-01 11:42

"Malene" <malenee@worldonline.dk> wrote in message
> Hej!
>

> Der er jo altid tyske: http://www.technikdirekt.de/english/
> De er utroligt hurtige (3-4 dage), og meget billige- synes jeg.

Helt enig. Har netop købt en original Canon Teleconverter 1,4x, til 3500 kr
inklusiv fragt. Koster i Danmark hos f.eks. Bingo Foto 6280 danske kroner!

Jeg bestilte den mandag og havde den torsdag. Der gives 2 års garanti....

Mvh
Jan

Fra : Christian Jelstrup

Dato : 12-02-01 13:10

Hej,
http://www.fotoversand-brinker.de/ er faktisk billigere, jeg har dog ingen
erfaring med at handle der. F.eks. koster 1,4x Mk. I 749 DM eksl.
Men husk lige at der lige er annonceret nye 1,4x Mk. II og 2,0x Mk. II se
evt http://www.photim.com/infos/default.asp

mvh Christian Jelstrup

Fra : Georg Tranholm

Dato : 12-02-01 13:16

JJ skriver:

> [...]
>
> Jeg bestilte den mandag og havde den torsdag. Der gives 2 års garanti....

Jeg har ingen roser til Technikdirekt. Bestilte en Lowepro fototaske
S&F Top Loader 75 AW den 28. dec. sidste år, og den er endnu ikke nået
frem. Efter en e-mail henvendelse i begyndelsen af januar fik jeg efter
8 dage endelig svar: 2-3 ugers leveringstid. Der er nu gået 6 uger siden
dette svar, min tålmodighed er slut og bestillingen annulleret. Jeg har
stor forståelse for at leveringstiden kan være lang for visse varer, men
er dybt skuffet over Technikdirekt´s manglende lyst/evne til at levere
en bare nogenlunde kundeservice.

G. Tranholm

Fra : Rune Baess

Dato : 13-02-01 02:35

"Georg Tranholm" <tranholm@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
> stor forståelse for at leveringstiden kan være lang for visse varer, men
> er dybt skuffet over Technikdirekt´s manglende lyst/evne til at levere

Det er derfor en del mennesker ikke handler i NETTO, mens andre lever med det de
får...

Rune

Fra : Christian Jelstrup

Dato : 13-02-01 09:19

Øh lige angående den der toploader, så får den billigt på
www.discountfoto.dk, som er en aflægger af PhotoTeam (man får ihvertfald
regning derfra når man handler der).
Discountfoto har en række discountvarer men ikke noget komplet udvalg. Men
der er en del Lowe.

Jeg har handlet der én gang, med godt resultat! (Levering efter 3-4 dage)

mvh Christian Jelstrup

Fra : Georg Tranholm

Dato : 13-02-01 14:48

Christian Jelstrup skriver:

> Øh lige angående den der toploader, så får den billigt på
> www.discountfoto.dk, som er en aflægger af PhotoTeam

Hej Christian.

Tak for tippet. Jeg ser at prisen kun er 331,-kr. inc. moms hos
Discountfoto. I Lowepro prislisten står fagprisen ellers til 475,ex.moms
Technikdirekt tager 209 DM for samme vare. Om et par museklik er tasken
min

Mvh. Georg Tranholm

Fra : alexander

Dato : 13-02-01 02:05

Jeg har e-mailet 4 gange til technikdirekt og spurgt om pris på
et accu til digitalt kamera, - ingen svar - så der tør jeg ikke købe

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 13-02-01 23:41

Søren Straszek wrote:

> Jeg har tidligere købt fotoudstyr hos https://www.7dayshop.com men de er
> holdt op med at sælge til udlandet. er der nogen der kan anbefale andre
> web fotobutikker?
>
> Søren

Jeg kan anbefale Foto Gaidies http://www.fotosachen.de/
Deres service har været helt OK. Dog sender de kun hvis
man forudbetaler, dvs. ingen kreditkort. Det koster jo
lidt ekstra at få sin bank til at overføre penge, men
så snart banken har afsendt pengene, og Foto Gaidies
har modtaget kvittering for at pengene er afsendt, så
sender de varen. Dvs. før pengene er ankommet til deres
konto.

De sendte endda varen med ekspres.

Mvh
Mogens Beltoft