Nokia 6210 mystisk problem.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 19-06-02 20:48

Hvis jeg ikke har været i nærheden af min telefon og den imellemtiden har
ringet uden at blive taget, folk har lagt en besked på svareren, samt jeg
har modtaget nogle beskeder, så låser telefonen. Jeg kan overhovedet ikke
komme ind i den, så eneste løsning for at komme videre er at hive batteriet
af og sætte det på igen.

Nogle der kender problemet, om det evt. er løst i en firmware version.

Kim

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 19-06-02 21:50

Hvilken SW version er det ?

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)