T39, godt eller skidt???
Fra : Daniel J.

Dato : 19-06-02 19:51

Hej Alle!

Jeg har lige bestilt en Ericsson T39'er, men har ikke fået den endnu.
Jeg ville lige høre om det er et dårligt køb eller hvad det er. Kan
det passe at den er udgået? Den er dog sådan cirka et år gammel, men
jeg har ikke råd til at smide 4000 kr ud på en helt ny fra Ericsson.
Er der nogen der kan sige fordele/udlemper om den, ville jeg blive
meget glad.

På forhånd tak!

Daniel J.

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-06-02 20:19

"Daniel J." <danielj@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har ikke råd til at smide 4000 kr ud på en helt ny fra Ericsson.
> Er der nogen der kan sige fordele/udlemper om den, ville jeg blive

Jeg synes Ericsson T39m er en god, stabil og funktionsrig telefon. Jeg har
selv haft en som jeg dog lige har solgt for to dage siden, pga. køb af en
ny. Det er en telefon som jeg har været meget glad for gennem den tid jeg
har haft den, da den er lille og har en meget god tale- og standbytid.
Telefonen er udgået ja, så der bliver altså ikke produceret flere af dem.
Det er sket fordi Ericsson er gået sammen med Sony, og fordi de vil sælgere
flere af deres nye telefon så som T65, T68i osv.

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 20-06-02 10:18

On Wed, 19 Jun 2002 21:19:13 +0200, "Michael Jensen"
<michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote:

>Telefonen er udgået ja, så der bliver altså ikke produceret flere af dem.
>Det er sket fordi Ericsson er gået sammen med Sony, og fordi de vil sælgere
>flere af deres nye telefon så som T65, T68i osv.
Det var da træls, den har jo alt det fra en T68 som man har brug for
til en rimelig pris.
Kommer der en afløser eller er det T65/68?

mvh
Anders

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-06-02 16:44

"Anders H. Andersen" <aha@removenospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Det var da træls, den har jo alt det fra en T68 som man har brug for
> til en rimelig pris.
> Kommer der en afløser eller er det T65/68?

Nej der kommer desværre ikke en direkte afløser for T39m. Hvis du kigger på
ww.dk.mobil.nu kan du se nogle af de nye mobiltelefoner som Sony Ericsson
kommer med i tiden fremover.

MJ

Fra : Jan

Dato : 19-06-02 21:30

Du vil ikke fortryde dit køb

vh
Jan

Fra : Elvin Poppel

Dato : 21-06-02 23:10

> Jeg har lige bestilt en Ericsson T39'er, men har ikke fået den endnu.
Hvor har du købt den? De forhandlere, som jeg kontakter, kan ikke få nye
hjem...

Fra : ..:: Daniel J. ::..

Dato : 24-06-02 12:09

> Hvor har du købt den? De forhandlere, som jeg kontakter, kan ikke få nye
> hjem...

Hos http://www.business-class.dk , men har stadig ikke fået den endnu,
ellers er der også
http://www.butikportal.dk/Productlists/Products8.aspx?AtreeID=12143