Skærme
Fijala 3554
Problemer med LG Flatron 915FT+
Fra : FeZ

Dato : 19-06-02 18:21

Hej ng.
Min elskede skærm er begyndt at vise svaghedstegn.
Jævnt tit ændrer skærmen farve til mere røde eller
blå nuancer i et par skunder, for derefter at se normal
ud igen.
Den er jeg ikke særlig tryg ved.
Problemet er at forhandleren er gået nedenom og hjem
- så der er ingen hjælp at hente der.
Har ikke kunnet finde info om et dansk LG
service center, men jeg har forsøgt at kontakte
deres nordiske servicecenter pr. mail - de er bare
ikke så pjattede med at svare.
Er der nogen der har et bud på om skærmen er ved
at ryge sig en tur, eller om det er noget der kan reddes.
Er der nogen der ved hvem der evt. servicerer LG
skærme i DK ?
--
FeZ

Fra : Blaster

Dato : 19-06-02 19:57

Prøv evt. at snakke med Zitech, måske vil de oplyse hvem de bruger som
service center til LG skærme..

Fra : FeZ

Dato : 19-06-02 21:50

"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv evt. at snakke med Zitech, måske vil de oplyse hvem de bruger som
> service center til LG skærme..

Har fundet ud af det - det er InfoCare der servicerer dem i DK
Men tak alligevel
--
FeZ