Gennembrud - Et lille et i hvert fald ;o)
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 19-06-02 17:52

Hey

Yes ! Så skete der et lille (stort ?) gennembrud idag. Scottie og Djamal
kunne ligge sammen uden at lege/slås

Det skete på 2. sal i Rundetårn hvor Djamal lå og sov. Så kravlede
Scottie op til ham og lagde sig. Lå og slikkede lidt i Djamal's ører
vist. Det vigtige var dog at de lå sammen og stenede lidt ud. Det var
fandme dejligt at se

Djamal er også begyndt at komme lidt mere rundt. Han er stadig sky, men
virker som om han gerne vil se hvad jeg er for en.

Men jeg er begyndt at ty til slik som lokkemiddel Når han ligger et
sted, kommer jeg hen og gi'r ham en lille godbid, og nusser ham så lidt.
Han har det med at smutte ellers. Eller efter et lille stykke tid.
Scottie har det jo også med at blande sig. Uha, det er farligt hvis
Djamal bli'r nusset og han ikke gør ))

Anyway... for dem der måtte være interesseret, har jeg opdateret
www.kode-fu.net/misserne med nogle billeder af Djamal Den Store

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-06-02 19:59

Nej hvor bliver jeg glad, Jacob, når jeg ser billederne og hører der er
fremgang.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Rie Lysvad

Dato : 20-06-02 21:08

Hej Jacob

Jeg kan godt forstå at du er glad, når du ser dine kæledyr lægge sig sammen
og være kærlige ved hianden - det er i hvert fald et gennembrud. Mine to
katte er meget jaloux på hinanden og slås lidt engang i mellem, men i den
senste tid er jeg begyndt at finde dem sovende sammen og det ser så sødt ud
og jeg bliver rigtig glad osse når de er vågen og ligger og slikker
hinanden.

Venlig hilsen
Rie, Niki og Sonni

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-06-02 21:30

On Thu, 20 Jun 2002 22:07:40 +0200, "Rie Lysvad"
<lysvad@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>senste tid er jeg begyndt at finde dem sovende sammen og det ser så sødt ud
>og jeg bliver rigtig glad osse når de er vågen og ligger og slikker

   Tjah - vores to er søskende og jeg har kun en enkelt gang set
dem "sove" sammen og det var da Mulle var hundesyg med diarré som
killing - der lagde Oscar sig ovenpå hende - lidt som for at beskytte
og varme hende. Ellers har vi aldrig set det - de ligger gerne i
nærheden af hinanden men aldrig descideret sammen ... Det ville jo
ellers være rart - men jeg er ret sikker på at det ikke betyder at de
ikke kan lide hinanden :)

--
/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 21-06-02 21:06

In article <0EqQ8.76983$N46.2158903@news010.worldonline.dk>,
lysvad@worldonline.dk says...
> [...]
> senste tid er jeg begyndt at finde dem sovende sammen og det ser så sødt ud
> og jeg bliver rigtig glad osse når de er vågen og ligger og slikker

Dejligt Rie

Mine "slås" også til tider. Eller jagter hinanden er vel det rette ord.
Til, sandsynligvis, stor fortrydelse for mine underboer. For der bliver
BARE jagtet igennem. Og det er nogle gange kl. 6:30 om morgenen

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Kate

Dato : 21-06-02 16:26

Jacob Saaby Nielsen <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in

> Yes ! Så skete der et lille (stort ?) gennembrud idag. Scottie og
> Djamal kunne ligge sammen uden at lege/slås

Ahhh Jacob

Det er dejligt at høre at der sker fremskridt hele tiden. Djamal er
godt nok en flot kat. Fedt at han og Scottie begynder at komme overens,
på sigt skal de nok få god glæde af hinanden.

Kate