Nokia 6210 slukker selv..
Fra : Henrik Jakobsen / Ha~

Dato : 19-06-02 16:59

Hej der

Nu har jeg efterhånden mange gange irriteret mig grænseløst over min
selvslukkende mobilos.

Den kan slukke mens den ligger på et bord, mens jeg taler i den eller mens
jeg har den i lommen. Og den er ikke ved at løbe tør for strøm !

Nogen der har/haft samme problem ??

Fra : JMo.

Dato : 19-06-02 17:04

On Wed, 19 Jun 2002 17:58:30 +0200, "Henrik Jakobsen / HappyHenrik.dk"
<dj@happyhenrik.dk> wrote:

>Den kan slukke mens den ligger på et bord, mens jeg taler i den eller mens
>jeg har den i lommen. Og den er ikke ved at løbe tør for strøm !

Sidder batteriet ordentligt fast?? Eller kan det forskubbe sig en
smule hvis man rokker ved det??

Er det snask på batteriterminalerne?? (kan evt renses med et
viskelæder)

Sker det mest når der ikke er meget strøm tilbage på batteriet?? (tegn
på udskiftningsklart batteri)

Ellers må du nok forbi en fagmand: Softwareopdatering eller roden med
selve hardwaren kan måske vise sig nødvendigt

Fra : Henrik Jakobsen / Ha~

Dato : 19-06-02 19:08

Batteriet kan meget nemt rokkes.... Måske den skulle forbi en fagmand....

Henrik

Fra : JMo.

Dato : 19-06-02 20:07

On Wed, 19 Jun 2002 20:07:50 +0200, "Henrik Jakobsen / HappyHenrik.dk"
<dj@happyhenrik.dk> wrote:

>Batteriet kan meget nemt rokkes.... Måske den skulle forbi en fagmand....

Næh, det er nok bare låsetapperne på batteriet der er blevet slappe -
og det kan end fagmand ikke gøre andet ved end at skfite batteriet.

Prøve at gi' batteriet et ryk nedaf i forhold til telefonen, og se om
ikke den slukke. Så har du forklaringen...

Fra : Mobilfix

Dato : 19-06-02 20:33

Hej Henrik
Du skal benytte "busbillet tricket "
Fold en busbillet eller andet papir og plaser det mellem telefonen og
batteriet.Så sidder batteriet i spænd.
Mvh, Stephan