Speedbådsbevis
Fra : Henning

Dato : 19-06-02 16:47

Jeg har gennem længere tid søgt, men endnu ikke fået et endeligt
svar

Hvor i København eller omegn kan jeg som individuel person tilmelde
mig et kursus til speedbådsbevis/certifikat? Alle steder jeg har
fundet, er det en del af en sejlklub, dykkerklub el.a.?
Det skal ikke være via et længerevarende AOF-kursus, men bare
overståes på en uges tid!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Anders Lassen

Dato : 19-06-02 17:39

Hej,

Både min kone og jeg har taget vores på

http://www.speedboat.dk

....vi var begge meget tilfredse og nej, vi er ikke på lønningslisten...

Anders Lassen
Hellebæk
Skilsø 33 Arctic
"Let's Sea"

Fra : hp

Dato : 20-06-02 16:01

Hej Henning,
Hvis du køber hæftet "Speedbåden" for ca. 100 kr. (fås f.eks hos
www.mmc.dk), så kan du via Søfartsstyrelsens hjemmeside få at vide, hvad du
skal kunne (både teori og praksis), og også, hvor du kan aflægge prøven
(gebyr ca. 150 kr).
Det er det hurtigste og langt det billigste.
Mvh,
Hans

Fra : Casper Helenius

Dato : 21-06-02 18:45

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Det skal ikke være via et længerevarende AOF-kursus, men bare overståes på
en uges tid!

> Henning

Hej Henning,

Altså, nu er alt jo relativt, men et AOF kursus behøver bestemt ikke være
længerevarende.

Jeg har med stor glæde (og succes, iøvrigt) taget mit hos AOF Albertslund,
hvor Peter Sørensen(? hæng mig ikke op på det) underviste to lørdage á 6
timer. Alle bestod.

Derefter gik vi alle til prøve i Ishøj Havn en søndag eftermiddag hos tidl.
orlogskaptajn Hans Kier, alle bestod.

Prøv at kontakte AOF Albertslund (eller AOF Vestegnen, hedder de vidst). Det
var billigt (370,-kr + prøvegebyr på knap 200,-), hurtigt og effektivt.

Med venlig hilsen

Casper Helenius,
Roskilde

Fra : Henning

Dato : 25-06-02 14:13

> [...]
>hvor Peter Sørensen(? hæng mig ikke op på det) underviste to lørdage á 6

Øv, AOF afviser Så den vej kommer der nok ikke flere kurser?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Henning

Dato : 25-06-02 14:17

On Tue, 25 Jun 2002 15:12:36 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Øv, AOF afviser Så den vej kommer der nok ikke flere kurser?

Næ, nej - jeg er fyldt med løgn! Der er ikke nok at ringe til AOF
København, de afviser. Men AOF, Albertslund har det 475,-, starter
til august!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Kjeld Liisberg

Dato : 22-06-02 19:00

Prøv også Nautic Marine (Greve).
De holder vistnok kurser gennem hele sommeren. Også weekend kurser.

www.nauticmarine.dk

Mvh
Kjeld