HJÆLP..sol eksem..
Fra : Marianne Nyborg

Dato : 19-06-02 13:19

Hej alle

Jeg håber at I kan hjælpe mig, Jeg har lige solgt min hoppe, til min MEGET
gode
halvpart. Nu har hoppen fået soleksem på hele mulen, (hun er rød, med hvid
gennemløbende
blis. Ned over mulen) Og da vi begge syntes at det er synd at hun står inde
om dagen, så leder vi efter en løsning.... Jeg vil lige sige at der har
været dyrlæge på, og hun bliver behandlet.

Nå til sagen... Jeg har set en anordning, et eller andet sted på nettet, som
var en slags "muleforhæng" - som man satte på grimen, - på næseremmen.
Men jeg kan ikke finde det....Er der nogen der kan hjælpe?????

\|||/
( oo )
--ooO-(_)-Ooo--

Venlig Hilsen
Marianne Nyborg.

Dogs have owners, Cats have staff...!

Fra : Liz

Dato : 23-06-02 10:18

"Marianne Nyborg" <m.nyborg@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> var en slags "muleforhæng" - som man satte på grimen, - på næseremmen.
> Men jeg kan ikke finde det....Er der nogen der kan hjælpe?????

Hej Marianne,
Jeg vil altså anbefale solcreme. Jeg har brugt MiniRisk stifter, factor 22,
fra Brugsen - det holder det mest af dagen og er vandfast. Det er også meget
nemt at påføre - ingen fedtet fingre! Alternativt kunne du bruge ren zinc
creme, nok også billigere end stifterne, og ligeså vandfast.

Mvh Liz