MS Windows
briani 27239
scsi/idebus
Fra : geem

Dato : 19-06-02 13:18

Hej NG.
Er der en af jer der kan hjælpe mig, med en
forklaring på denne meddelelse.
Jeg prøver på at installere nero brænder pro
gram v 5582,instal går fint og jeg genstarter
som jeg får besked på så kommer en boks
med at den scanner for en scsi/idebus længere
kommer jeg ikke.og jeg må lukke programmet.
MVH. Gert.

Fra : Mogens

Dato : 19-06-02 13:42

On Wed, 19 Jun 2002 14:17:56 +0200, "geem" <geem@oncable.dk> wrote:

> [...]
>som jeg får besked på så kommer en boks
>med at den scanner for en scsi/idebus længere
>kommer jeg ikke.og jeg må lukke programmet.

Opdater dit ASPI layer
Bare søg på nettet efter ASPI4ALL
F.eks. http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=127

mvh Mogens