F1 2002 opsætninger
Fra : jens peter

Dato : 19-06-02 11:50

Hej

Er der en der ved hvor jeg kan downloade subject.

m.v.h.

mig!!

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-06-02 17:28

"jens peter" <somer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der en der ved hvor jeg kan downloade subject.

Her er en adresse http://f12001.relaygames.com/ jeg ved ikke hvormeget de
har fået om F1 2002 endnu, men besøg dem der er masser af ting.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 19-06-02 23:25

> Her er en adresse http://f12001.relaygames.com/ jeg ved ikke hvormeget de
> har fået om F1 2002 endnu, men besøg dem der er masser af ting.

Relay er onde... pengegriske djævle !
Prøv her istedet og lad Relay dø i fred.

Gutterne fra Simbin er de førende.. de bakser netop nu med at konvertere
Nürburgring fra Grand Prix Legends (ja, det originale monster gennem
Eiffelbjergene) Det er også dem der har lavet den vilde FIA GT V3 Mod til
F1-2001... nok det ypperste indenfor nyere racerbiler lige nu.. og det er
gratis. Den er ved at blive konverteret til F1-2002 as we speak.
http://www.simbin.com/forum

High Gear er altid et kanon site:
http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=23

I al ydmyghed mit eget site ;)
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=176

EMAC's website:
http://212.62.75.14:5200/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi

RaceSIM:
http://forum.m4driving.sm/forumdisplay.php?s=&forumid=251

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www-simracing.dk

Fra : Chipmand

Dato : 25-06-02 19:13

On Wed, 19 Jun 2002 18:27:50 +0200, "Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk>
wrote:

>"jens peter" <somer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Her er en adresse http://f12001.relaygames.com/ jeg ved ikke hvormeget de
>har fået om F1 2002 endnu, men besøg dem der er masser af ting.

Et bette tip fra mig har du evt F1 2001 så kan du bruge de samme
opsætninger fra den ).

Mvh
Chipmand