MS Windows
briani 27239
Windows XP Home/Netbank??
Fra : Mone

Dato : 19-06-02 09:19

Hej.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har lige fået indstalleret Windows XP, men efter jeg har fået det,
så kan jeg ikke længere komme ind på min NETBANK.

Er der nogen der kan forklare mig det (sådan på almindelig dansk), for
jeg
er ikke så god udi alle de TEKNISKE udtryk.

PS.: Så har jeg lige et lille tillægsspørgsspørgsmål, det er godt nok
vedr.: filer, men det kan i sikkert også, ellers må jeg jo spørge et
andet sted. Jeg modtog forleden dag en mail fra en veninde, hvori der
var en "dat." fil. HVAD ER DET??? Er der nogen der ved hvordan man
åbner den, for det kunne jeg ikke.

Venlig hilsen
og på forhånd tak
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-06-02 10:12

On Wed, 19 Jun 2002 08:18:51 GMT, "Mone" <Mone.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har lige fået indstalleret Windows XP, men efter jeg har fået det,
>så kan jeg ikke længere komme ind på min NETBANK.

Ring til supporten og hør om de understøtter XP.

Under alle omstændigheder ville det være relevant at høre hvilken bank
du har. Ellers er der nok ingen der kan hjælpe.
--
Per K. Nielsen

Fra : Klitgaard

Dato : 19-06-02 10:58

"Per K. Nielsen" <pnielsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 19 Jun 2002 08:18:51 GMT, "Mone" <Mone.news@kandu.dk> wrote:

> Ring til supporten og hør om de understøtter XP.

Tror mere han skal høre om de understøtter IE 6

--
....Klitgaard

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-06-02 11:02

On Wed, 19 Jun 2002 11:58:23 +0200, "Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk>
wrote:

>Tror mere han skal høre om de understøtter IE 6

Du har så flere informationer end jeg.
Du ved tilsyneladende at det er en browserbaseret netbank.
--
Per K. Nielsen

Fra : preben nielsen

Dato : 19-06-02 11:18

> On Wed, 19 Jun 2002 11:58:23 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@privat.dk>
> wrote:
>
> Du har så flere informationer end jeg.
> Du ved tilsyneladende at det er en browserbaseret netbank.

Ellers kalder man det ikke Netbank.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-06-02 11:22

On Wed, 19 Jun 2002 12:17:54 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Ellers kalder man det ikke Netbank.

Sludder og vrøvl.
Netbank er en betegnelse for Internet-baseret homebanking.

Om det afvikles i en separat applikation med forbindelse gennem
internet, eller om det afvikles direkte i en browser er ikke
afgørende.

Men lad nu spørgen klarificere, så vi kan komme videre.
Diskussion om sproget henvises til dk.kultur.sprog
--
Per K. Nielsen

Fra : Mone

Dato : 19-06-02 13:16

Tak for svaret Klitgaard.

Det var lige præcis det der skulle til.
Det har noget at gøre med det sidste java (et eller andet).
Jeg blev henvist til en side der hed www.znn.dk

Tak for hjælpen
Mvh
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Spinner

Dato : 19-06-02 17:40

"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Var det ikke med at der mangler et eller andet Java-pjat. Det var det ved
mig!

Spinner

Fra : Jacob B Vestergaard

Dato : 20-06-02 21:11

> [...]
> jeg
> er ikke så god udi alle de TEKNISKE udtryk.

Det jeg skulle gøre var, at bestille en ny pinkode fra min bank,
derefter gå til "log ind" siden på banken og maker feltet "har modtaget
underskriftkode fra banken, dan ny underskriftsfil"
følg anvisningerne og du er på igen !!

held og lykke

Jacob