Eicon diva og W2000
Fra : Poul Hallager

Dato : 11-02-01 18:12

Hej,

Har på min PC både W98 og W2000. På W98 fungerer opkald via ISDN fint, men
på W2000 slukker opkaldet først for D og LINK dioderne. Dette varer nogle
sekunder, så kommer de på igen og opkaldet gennemføres. Det ville ikke være
et stort problem, hvis ikke også den afbrød en igangværende tlf. samtale på
den anden kanal. Det sker iøvrigt også ved nedlukning af opkald.
Jeg har opdateret softwaren til 2.2 uden resultat. Har nogen et bud på
årsagen vil jeg påskønne hjælpen.

Poul

Poul@Hallager.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-02-01 18:47

> Har på min PC både W98 og W2000. På W98 fungerer opkald via ISDN fint, men
> på W2000 slukker opkaldet først for D og LINK dioderne. Dette varer nogle
> sekunder, så kommer de på igen og opkaldet gennemføres.

Bruger du den driver der følger med W2K?
Bruger du en initstreng?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Erik G Christensen

Dato : 11-02-01 22:01

Poul Hallager wrote:

> [...]
> den anden kanal. Det sker iøvrigt også ved nedlukning af opkald.
> Jeg har opdateret softwaren til 2.2 uden resultat. Har nogen et bud på

Driveren initialiserer Divaen ved hvert opkald på W2K driveren.
Find den anvendte *.inf fil, og fjern alle referencer til ATZx.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Bent

Dato : 19-02-01 18:01

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message

> Driveren initialiserer Divaen ved hvert opkald på W2K driveren.
> Find den anvendte *.inf fil, og fjern alle referencer til ATZx.

Eller sørg for at standardopsætningen af Diva'en i Device Manager er den
samme som den du bruger i din Dial-up profil (mht. port speed, PPP 64k / PPP
128k, osv.). Hvis de *ikke* er ens, re-setter Win2000 Diva'en før hvert
opkald og afbryder demed igangværende tlf. opkald. Har selv Win2000 + Diva.

Mvh. Bent