MS Windows
briani 27239
XP-SCSI driver
Fra : Brizz

Dato : 19-06-02 08:26

Har en plextor SCSI brænder og en adaptech 2940 controller. når jeg starter
min maskine op siger den at den mangler "virtuel scsi" og under
enhedshåndtering er SCSI/raid værtscontroller markeret med gult mærke( som
virker ikke) Den skriver "enheden kan ikke starte - fejlkode 10"
Er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre der?
Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 09:07

"Brizz" <bs_jeg_gider_ikke_spammail@XXXgronaerten.dk> wrote in message
> [...]
> virker ikke) Den skriver "enheden kan ikke starte - fejlkode 10"
> Er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre der?

ASPI-driver måske?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brizz

Dato : 19-06-02 09:32

> ASPI-driver måske?

???
Forklaring udbedes. Ved ikke hvad ASPI det er?
Brian - Den ikke alt vidende

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 09:50

> Forklaring udbedes. Ved ikke hvad ASPI det er?

Adaptec SCSI Program Interface.

Et standard kommunikations-lag for SCSI-enheder.
http://makeashorterlink.com/?R15A12611
Følg vejledningen.

Fra : Brizz

Dato : 19-06-02 10:03

> Adaptec SCSI Program Interface.
>
> Et standard kommunikations-lag for SCSI-enheder.
> http://makeashorterlink.com/?R15A12611
> Følg vejledningen.

Har nu gjort som jeg bliver bedt om i vejledningen og når jeg vælger
install.bat kører den 3 linier igennem i dos vindue og siger "tryk en
vilkårlig tast for at fotsætte" og det gør man så og intet sker....
???

Fra : Brizz

Dato : 19-06-02 10:09

> Adaptec SCSI Program Interface.
>
> Et standard kommunikations-lag for SCSI-enheder.
> http://makeashorterlink.com/?R15A12611
> Følg vejledningen.

Fandt en anden fil der kunne installerer.. men lige lidt har det hjulpet.
har prøvet at opdaterer driveren under enhedshåndtering. men lige lidt hjalp
det.