GTA3 save på Xp
Fra : Aj

Dato : 19-06-02 05:54

Virker det ikke det man hat save i GTA3 på WinXP ;o(

Aj

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-06-02 08:59

"Aj" <LALALA@hoho.mu> skrev i en meddelelse
> Virker det ikke det man hat save i GTA3 på WinXP ;o(

Køb spillet!

- Martin

Fra : Aj

Dato : 19-06-02 15:52

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "Aj" <LALALA@hoho.mu> skrev i en meddelelse
> >

> Køb spillet!
>
> - Martin

TAK DET HAR JEG SP OSSE

Fra : KO

Dato : 19-06-02 17:47

> TAK DET HAR JEG SP OSSE

Så burde det også virke! Derimod, hvis man har den rippede ver. så virker
savegame først efter en patch!!!
Sikker på du sidder med orig.?

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 20-06-02 14:24

SNIP
> Virker det ikke det man hat save i GTA3 på WinXP ;o(

Tsk tsk ... Du er da for dum ... Prøv at læse de release nfo'er som kommer
med til din ulovlige piratkopi! ... Deviance eller hvem faen det var fuckede
op i deres ripning af spillet, så du skal hente en nye cracked exe fil ...
Men det er du jo åbenbart for dum til at finde ud af ... hvis du har købt
spillet virker det såmænd os helt fint!

alt.dk.warez ... prøv der!

Fra : Aj

Dato : 20-06-02 16:19

Slap da lige af man , efter jeg har om instalert spillet virker det Hmmm
hvad der er gådet galt ved jeg ikke men nu køger det
så til dem / os der køber spil kan der åben bart godt gå et eller andet galt

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 20-06-02 16:32

SNIP
> [...]
> hvad der er gådet galt ved jeg ikke men nu køger det
> så til dem / os der køber spil kan der åben bart godt gå et eller andet

Oki my bad then ... No hard feelings eh?

Fra : Rasmus R

Dato : 22-06-02 03:00

> [...]
> hvad der er gådet galt ved jeg ikke men nu køger det
> så til dem / os der køber spil kan der åben bart godt gå et eller andet

Nej din idiot spade! Du fandt den rigtige crack gjorde du!

Folk som skriver ord som "om instalert," "køger," "åben bart" samt "gådet" -
Kan UMULIGT tjene nok penge hjem hver måned til at have nok penge tilovers
fra kabel-tv abbonementet og crack-cokainen, til samtidigt at have råd til
spil som f.eks GTA3, som du så klart har illegalt hentet hjem.

Du har edderperkeme nogenlunde samme intelligenskvotient som det antal
tænder du har i dit forskrumpede kranie!

- Rasmus.

Fra : DWM

Dato : 22-06-02 09:11

"Rasmus R" <rrp@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nej din idiot spade! Du fandt den rigtige crack gjorde du!
>
> Folk som skriver ord som "om instalert," "køger," "åben bart" samt
"gådet" -

er måske ikke så gode til at stave. Evt. ordblinde.

> Du har edderperkeme nogenlunde samme intelligenskvotient som det antal
> tænder du har i dit forskrumpede kranie!

Hvad er du på?

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 22-06-02 16:02

On Sat, 22 Jun 2002 04:00:10 +0200, "Rasmus R" <rrp@cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>fra kabel-tv abbonementet og crack-cokainen, til samtidigt at have råd til
>spil som f.eks GTA3, som du så klart har illegalt hentet hjem.
Det gælder tydeligvis også dem der skriver som nedenstående:)

--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : JE

Dato : 25-06-02 00:22

"Rasmus R" <rrp@cybercity.dk> wrote in message

> Du har edderperkeme nogenlunde samme intelligenskvotient som det antal
> tænder du har i dit forskrumpede kranie!
>
> - Rasmus.

... Rasmus lowlife ... hvor bliver børn dog højrøstede når de sidder
derhjemme og tror de ikke kan spores ...

Her er Rasmus:

- ser sådan her ud : http://www.7thcube.net/contact_rrp.jpg
- hedder faktisk : Rasmus Sigismund Rydstrøm-Poulsen
- har ICQ : 3926621
- og en talentløst hjemmestrikket side her: http://www.bovinia.net med mere
af samme simom-småsmart-talk-oh-I-so-lækker
- kan i ikke vente, så finder i let hans adresse og tlf. på www.krak.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-06-02 01:22

> [...]
mere
> af samme simom-småsmart-talk-oh-I-so-lækker

Er du stolt nu?

- Martin

Fra : JE

Dato : 25-06-02 09:12

> Er du stolt nu?
>
> - Martin

Fut: dk.pladder

Fra : DWM

Dato : 25-06-02 09:29

"JE" <jdddm@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Fut: dk.pladder

Hvis du skal futte så gør det da ordenligt. Der er jo ingen pointe i at
lave et indlæg som det du lige har skrevet.
FUT dk.snak.off-topic

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Rasmus R

Dato : 26-06-02 02:27

Det er vel nok flot at du kan bruge google! WOW! ;)

> [...]
mere
> af samme simom-småsmart-talk-oh-I-so-lækker

Jeg tør i det mindste bruge rigtige e-mail addresser, og rigtige navne i
mine posts Tsk tsk

- Rasmus