MS Windows
briani 27239
regcleane
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 19-06-02 01:23

Hej Gruppe
Har fået et lille progran "regcleaner" til oprydning i regedit. Har indtryk
af at det er lid farligt for en ikke helt kyndig. Er der nogen der har
erfaring med hvilke dele man kan bruge uden for stor risiko.

Mogens Holm

Fra : IzNoGoUd

Dato : 19-06-02 06:13

> [...]
>af at det er lid farligt for en ikke helt kyndig. Er der nogen der har
>erfaring med hvilke dele man kan bruge uden for stor risiko.
Det er godt nok noget af et program at få!!! jeg vil forslå AdRegCln
fra http://www.utils32.com/ det er godt nok et købeprogram, MEN det er
NEMT at bruge, specialt til en novice

Er der en i gruppen der kender et program der ligner AdRegCln?

Jeg vil forslå at du venter til der er en der svarer med et lidt mere
enkelt program, jeg er også interesseret i en gratis/freeware program
der ligner AdRegCln!

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-06-02 07:36

Mogens Holm-Andersen wrote:
> [...]
> Har indtryk af at det er lid farligt for en ikke helt kyndig. Er
> der nogen der har erfaring med hvilke dele man kan bruge uden for

Jeg har brugt RegCleaner http://jv16.org i lang tid og har aldrig bemærket,
at den har lavet noget skidt.

Jeg bruger den til at rydde lidt op i registreringsdatabasen, hvor der
sommetider ligger rester efter afinstallerede programmer. Den er også meget
god til at få et overblik over hvilke programmer, der starter sammen med
Windows.

Bare husk ikke at slette i vildskab.Tænk lige over hvad det er der slettes.
Heldigvis laver RegCleaner automatisk backups af ens ændringer, men
alligevel...

--
Lars

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 19-06-02 09:08

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af at det er lid farligt for en ikke helt kyndig. Er der nogen der har
> erfaring med hvilke dele man kan bruge uden for stor risiko.

Hvis du nu tager en backup af din registreringsdatabase inden du begynder,
kommer du nok ikke i alvorlige problemer.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)