Bla. Propper i ørene ved Orgasme!!
Fra : NB

Dato : 19-06-02 00:26

Hej med Jer!

Jeg har for 1 mdr. siden mødt en pige, og efter vi har haft samleje, har min
kæreste propper i ørene, dirrene ben og følelsesløse læber efter orgasme! -
Har aldrig hørt dette før, mener måske det må være positivt at hendes krop
reagere sådan efter en orgasme! - Med det virker lidt som om det er en plage
for hende!

Er der nogle piger som har prøvet lignene syntomer, må de meget gerne
skrive, da jeg mener det er yderst sjældent at kvinder reagere sådan! - Har
ihvertfald aldrig hørt om dette før! - Måske skulle jeg prøve at spøge
netdoktoren!

Med Venlig hisen NB.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-02 00:32

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Har aldrig hørt dette før, mener måske det må være positivt at hendes krop
> reagere sådan efter en orgasme! - Med det virker lidt som om det er en

mit bud: hun holder enten vejret eller hyperventilierer lige op til
orgasmen.....

> [...]
Har
> ihvertfald aldrig hørt om dette før! - Måske skulle jeg prøve at spøge

dirrende ben kender jeg personligt ALT til*G* de kommer efter en hamrende
god orgasme*G* og skyldes (så vidt jeg ved) spændingerne i kroppen under
orgasmen......
men følelsesløse læber og propper i ørerne kender jeg ikke noget til.......
men som sagt er mit bud at hun enten hyperventilerer eller holder
vejret..... det ville ifølge min viden sagtens kunne give den slags
symptomer...
hvor længe plejer det at vare?
og hvad er det største problem med det?

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Gudrun

Dato : 19-06-02 08:26

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej med Jer!

Hejsa

> [...]
>reagere sådan efter en orgasme! - Med det virker lidt som om det er en plage

Jeg kender godt fornemmelsen af dirrende ben efter en god orgasme og
tror det hænger sammen med både de "gymnastiske" øvelser og sidenhen
at jeg spænder musklerne lige før og under orgasmen.
Jeg læste engang et sted, husker ikke hvor, at nogle kvinder spænder
så meget i musklerne, at man kan måle meget store mængder mælkesyre i
dem bagefter.

Hvad angår propperne i ørerne, så kan det måske forklares med at hun
netop spænder i kroppen op til og under orgasmen - det kan nemlig give
mig propper i ørerne - morsomt nok...

De følelsesløse læber - har du set hende bide sig i læberne? Det kunne
måske være derfor... Ellers har jeg sørme ingen forklaring på det, men
det lyder godt nok spøjst...

Hvis hun ikke "døjer" med ovenstående resten af dagen/natten, men er i
stand til bare at slappe af bagefter, tror jeg ikke det er en plage
for hende, men det er klart at varer det meget længere, vil det nok i
længden opleves lidt anstrengende... Spørg hende da om det er noget
som plager hende, eller hun blot oplever det som en del af det at få
orgasme - måske generer det hende ikke det mindste og du behøver ikke
spekulere mere på det

Knus Gudrun

Fra : Hanne

Dato : 19-06-02 10:54

Jeg tror propperne i ørne kommer af at hun holder sin orgasme tilbage,
ved ikke at stønne lige så højt som hun kunne..

Har prøvet selv når man er hjemme hos svigerforælderne o.l. at man
elsker.. og nu er jeg typen som skriger ret højt når jeg kommer.. og
bare det at skulle holde de skrig tilbage under orgasmen kan gi mig
hovedpine og ondt i øjnende ..

Jeg kunne godt forestille mig at det press der skyldes hovedpinen og
ondt i øjende let kunne medføre propper i ørne.

Hvis i lige er begyndt at lærer hinanden af kende, kan man godt være
lidt nervøs for om vedkommende vil grine lidt af en når man får orgasme.

Så prøv at bede hende slappe af under orgasmen og give sig løs.. Eller
måske hvis i bor et sted hvor det ikke er så godt at kun skriger højt,
give hende en pude hun kan skrige og bide i når hun kommer.

MvH

Hanne

Fra : Gudrun

Dato : 19-06-02 19:52

Hanne <noget@et.sted.dk> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>elsker.. og nu er jeg typen som skriger ret højt når jeg kommer.. og
>bare det at skulle holde de skrig tilbage under orgasmen kan gi mig

Lige nøjagtigt sådan er det for mig...

Har også prøvet at skulle holde mig "tilbage" vokalt i forbindelse med
orgasme og jeg fik netop propper i ørerne i den forbindelse, men havde
ikke lige tænkt over sammenhængen Hanne.

Knus Gudrun, som syn's det er fedt at "få ord på" *S*

Fra : NB

Dato : 20-06-02 09:51

Mange tak for jeres svar, I har været en stor hjælp!....Nu har vi noget at
arbejde med!

Stort Knus NB.