Bedste alternativ til Audiogalaxy?
Fra : Kaspar Lorensen

Dato : 18-06-02 23:03

Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
Audiogalaxy?

Fra : Chris

Dato : 19-06-02 01:05

On Wed, 19 Jun 2002 00:03:14 +0200, Kaspar Lorensen
<lorensen1@hotmail.com> wrote:

>Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
>Audiogalaxy?

Det er vel en smagssag. Jeg bruger Bearshare med stor tilfredshed.

Chris

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 19-06-02 07:07

lorensen1@hotmail.com writes:
>Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
>Audiogalaxy?

Jeg bruger Kazaa og det er virkelig godt

Mvh Betina

www.kazaa.com

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-06-02 08:37

Kaspar Lorensen wrote:
> Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
> Audiogalaxy?

The Ultimate Warez-site: www.bibliotek.dk

/Nikolaj

Fra : Astrid

Dato : 19-06-02 17:17

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> The Ultimate Warez-site: www.bibliotek.dk

LOL! Megaholderen! Respekt.

/astrid

Fra : Troels

Dato : 19-06-02 18:35

> LOL! Megaholderen! Respekt.

Holderen Det er ellers noget af et slangord.. det tror jeg jeg vil til at
bruge noget mere

/Troels

Fra : Per K

Dato : 19-06-02 13:08

"Kaspar Lorensen" <lorensen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
> Audiogalaxy?

Musikbiblioteket i Odense. http://musik.fynbib.dk/
Dog ikke download, men masser af gratis låne plader.
Selv det du troede ikke var til mere.

Fra : Lars

Dato : 19-06-02 22:22

In article <lfbvguo5vpk55rg4jg0alfj7u8i40dcvjs@4ax.com>, lorensen1@hotmail.com says...
> Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
> Audiogalaxy?

Godt ? Dog lige et råd, hold dig langt fra Bearshare & Kazaa, som nogle andre ellers har
anbefalet i denne tråd. Årsagen er at begge har spy-ware.

Bearshare er endog ganske extrem idet operativsystemet's Winsock komponenter udskiftes med
Bearshares tilsvarende. Jeg syntes at det er rystende at et firma laver deres egne modificerede
komponenter, der erstatter essentielle Windows 2000 netværkssystem komponenter, blot for at
skabe nogle ret ubehagelige bagdøre.
Da jeg opdagede dette på min PC måtte jeg igennem en større operation for at få skidtet ud.

Til jer der har Bearshare & Kazaa, vil jeg anbefale jer at hente Ad-aware 5.82 på:
http://www.lavasoftusa.com/

--
Best regards

Lars

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 20-06-02 17:41

"Lars" <lc@get3net.dk> wrote in message
> [...]
komponenter udskiftes med
> Bearshares tilsvarende. Jeg syntes at det er rystende at et firma laver

Det kan da ikke passe! Har du et link til noget info? Det er godt nok groft,
hvis det er rigtigt.

Simon

Fra : Jesper

Dato : 24-06-02 01:28

Lars <lc@get3net.dk> wrote:

> [...]
> jeg igennem en større operation for at få skidtet ud.
>
> Til jer der har Bearshare & Kazaa, vil jeg anbefale jer at hente Ad-aware

BearShare er en Gnutella-klient og der er mange alternativer. Den
javabaserede LimeWire er bestemt ikke at foragte, og så ændre den ikke
dit operativsystems ædlere dele!
--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : Kasper Aae

Dato : 20-06-02 14:29

On Wed, 19 Jun 2002 00:03:14 +0200, Kaspar Lorensen
<lorensen1@hotmail.com> wrote:

>Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
>Audiogalaxy?

Kazaa og WinMX er ret gode. Du kan få Kazaa Lite, uden spyware, her:

http://doa2.host.sk/index.htm

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Lars

Dato : 20-06-02 19:55

In article <d4m3hu8q8slu470c9psc4f76codn409enn@4ax.com>, nospam@for.me says...

> Kazaa og WinMX er ret gode. Du kan få Kazaa Lite, uden spyware, her:
>
> http://doa2.host.sk/index.htm

Inden du fortsætter med Kazaa, burde du måske læse nedenstående artikkel fra Computerworld.
Kazaa har yderligere problemer, end blot spyware!

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14881

--
Best regards

Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-06-02 10:45

> [...]
fra Computerworld.
> Kazaa har yderligere problemer, end blot spyware!

Det er vel ikke Kazaa's problem at brugerne ikke kan finde ud af at sætte
programmet korrekt op?

> Lars

- Martin

Fra : Lars

Dato : 21-06-02 18:07

In article <aeus73$2gp6$1@news.cybercity.dk>, knopfisk@[FJERN]vvs.dk says...
> fra Computerworld.

> Det er vel ikke Kazaa's problem at brugerne ikke kan finde ud af at sætte
> programmet korrekt op?

> - Martin

Nej, men det er brugernes problem at de valgte Kazaa!

--
Best regards

Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-06-02 21:58

> Nej, men det er brugernes problem at de valgte Kazaa!

Hvor vil du hen med den sætning?

> Lars

- Martin

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 22-06-02 01:04

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in message

> sætte
>
> Hvor vil du hen med den sætning?

Han vil vel derhen at det ganske rigtigt ikke er Kazaas problem, men derimod
brugernes.

Men det er da i høj grad Kazaas ansvar at brugerne kan finde ud af at sætte
programmet rigtigt op.

Nå det er sagt synes jeg Kazaa er ganske udmærket til sit formål. Man skal
selvfølgelig bare sørge for kun at dele det man vil dele

Simon

Fra : Lars

Dato : 22-06-02 08:55

In article <af03l1$tdi$1@news.cybercity.dk>, knopfisk@[FJERN]vvs.dk says...

> sætte

> Hvor vil du hen med den sætning?
>

> - Martin

Ok, jeg vil skære det ud i pap for dig. Nu antager jeg ligeledes at du anvender enten Kazaa
eller Kazaalite.

Dermed er du i særdeleshed een af de brugere der har et problem, dette eskalerer yderligere
idet du tilsyneladende er overbevist om at du har styr på opsætningen.

Jeg vil forslå dig at forholde dig ret kritisk til Kazaa.

Selvom du har fjernet precisciontime, gator etc. og du har overvejet shared folders grundigt og
dermed ikke faldet i de mest banale fælder, skal du vide at både Kazaa & Kazaalite indeholder
proprietær teknologi du helst ville være foruden.

Nu hjælper jeg dig lidt, idet det ser ud til at være på sin plads med assistance til dig.
Du kan starte herunder hvor der er lidt info om emnet. Ydermere eksisterer der en række
internationale usenet-grupper om emnet.

http://www.geocities.com/merijn_bellekom/new/cleankazaa.html

--
Best regards

Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-06-02 12:45

"Lars" <lc@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
says...

> Ok, jeg vil skære det ud i pap for dig. Nu antager jeg ligeledes at du

Niks...

> Dermed er du i særdeleshed een af de brugere der har et problem, dette
eskalerer yderligere
> idet du tilsyneladende er overbevist om at du har styr på opsætningen.

Det har jeg ikke påstået. Men skulle jeg benytte et program som Kazaa, ville
jeg helt klart undersøge hvilke falsgrupper der kunne være i det... Man kan
jo ikke just påstå, det er lovlig filudveksling det bliver brugt mest til.

> Jeg vil forslå dig at forholde dig ret kritisk til Kazaa.

Hvilket jeg netop gør. Men hvis brugerne forventer de får det hele leveret
på et sølvfad, er det deres eget problem, hvis de får bøvl med det... Det er
jo ikke et Microsoft produkt .

> [...]
Kazaalite indeholder
> proprietær teknologi du helst ville være foruden.

Enig.

> Nu hjælper jeg dig lidt, idet det ser ud til at være på sin plads med
assistance til dig.

Du behøver ikke blive sarkastisk.

> Du kan starte herunder hvor der er lidt info om emnet. Ydermere eksisterer
der en række
> internationale usenet-grupper om emnet.
>
> http://www.geocities.com/merijn_bellekom/new/cleankazaa.html

Nej tak.

> Best regards
>
> Lars

- Martin

Fra : Kasper Aae

Dato : 21-06-02 19:36

On Thu, 20 Jun 2002 20:54:54 +0200, Lars <lc@get3net.dk> wrote:

>Inden du fortsætter med Kazaa, burde du måske læse nedenstående artikkel fra Computerworld.
>Kazaa har yderligere problemer, end blot spyware!
>
>http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14881

Jeg kan ikke se hvad problemet er. Hvis du ikke vil have, at folk skal
kunne få fat i nogle bestemte filer, lader du da bare være med at dele
de foldere de ligger i. Det er da akkurat det samme med fildeling på
et netværk, osv. Det kan da aldrig være Kazaa's problem.

Hvis der er et regulært sikkerhedshul, der giver folk adgang til
foldere du IKKE har delt, så er det selvfølgelig en anden sag.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Michelle

Dato : 21-06-02 05:56

"Kaspar Lorensen" <lorensen1@hotmail.com> wrote in message
> Hvad kan anbefales på nettet til at downloade musik i stedet for
> Audiogalaxy?

http://www.afternapster.com/

*Michelle*