teltimprægnering
Fra : henole

Dato : 18-06-02 23:04

til leif langgård
du spørger om imprægnering af din camplet,jeg selv giver min combi camp
fra 79, en omgang impræg. hvert andet år.I en camping forretning køber
jeg 5-10 liter imprægnv.
så har jeg en af disse hersens blomsterforstøvere som man kan pumpe
op,og derefter er det bare at spraye hele vognen,den skal tørre
ordentlig inden du pakker sammen,husk endelig det,og den skal virkelig
have så stoffet er gennemblødt, god fornøjelse,god sommer
mvh
henning olesen
henning.olesen@olesen.mail.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Langgaard

Dato : 19-06-02 07:21

Hej

Tak for svaret.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-