Motorola v50
Fra : TheMan

Dato : 18-06-02 22:19

Er der nogle der har erfaringer med en motorola v50? Gode eller dårlige.

evt. nogle der ved om den kun fåes i sølv farve?

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-06-02 08:32

"TheMan" <TheMan@wert.dk> skrev i

> Er der nogle der har erfaringer med en motorola v50? Gode eller dårlige.
>
> evt. nogle der ved om den kun fåes i sølv farve?

Jge kender ikke til V50 men har selv lige købt V60 og er enormt glad for den.
Der er en utrolig god lyd i og dækningen har jeg meget sjælden problemer med.
et minus ved V50 er at du ikke kan se hvem der ringen før du har åbnet
telefonen. (v60 har udvendigt display)

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 19-06-02 15:15

"TheMan" <TheMan@wert.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har erfaringer med en motorola v50? Gode eller dårlige.
>
> evt. nogle der ved om den kun fåes i sølv farve?

Motorola V50 fås i både sølv og sort farve.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)