MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HJÆLP!!!! HVOR ER MIT DREV???
Fra : Sune

Dato : 18-06-02 22:03

Efter at have installeret Tweakmaster Pro (trial ver.) m. DU Meter,
skulle min pc genstartes, og da den startede op manglede mit drev på
IDE2 porten!
Hvis jeg genstarter computeren med eksempelvis Partition Magic Rescue
Boot Disk, så kan den godt se drevet og det står også på "checklisten"
lige når den starter.
Men af en eller anden mystisk grund kan XP ikke se drevet???
Jeg har prøvet at afinstallere begge programmer nu, men uden succes:
mit F-drev er usynligt for windows?

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, ellers er der lige røget
godt 40 GB og en masse tid...

Mvh. Sune

Fra : Sune

Dato : 18-06-02 22:20

Okay, jeg fandt drevet igen ved at rescanne under Devicemanageren, men
jeg kunne stadig godt tænke mig at vide hvad der skete!
Jeg tørrer sveden af panden og venter med spænding på
forklaringen...:)

Mvh. Sune (et drev rigere igen...)

Fra : Sune

Dato : 19-06-02 10:21

Okay, jeg havde næsten fundet løsningen, men XP ser stadig ikke mit
drev efter opstart???
Jeg skal ind i Device manager hver gang og rescanne efter diskdrev, så
jeg vil meget gerne have hjælp alligevel!!!

Mvh. Sune - nu med lidt flere grå hår...:(