SOF2 - Mit billede er meget mørkt ???
Fra : Jan

Dato : 18-06-02 21:21

Hej

Når jeg vil spille SOF2 så er mit skærmbillede meget mørkt - og nej det har
ikke noget med lysstyrken på selve skærmen at gøre - hvad kan være galt ???

Jan

Fra : @ndersson

Dato : 18-06-02 21:33

"Jan" <jan@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> ikke noget med lysstyrken på selve skærmen at gøre - hvad kan være galt

Jeg har det samme problem i DOD men mit garfikkort kan styres af et program
der hedder Powerstrip som kan bruges gratis hvis man vil kikke på et 5 sek.
vindue hver gang man åbner programmet.. der kan man lave skærmen meget lys
så den bliver normal i spillet

--
Hilsen

Andy (2630)
skrivtilandy@12move.dk
En glad sejler fra Brøndby Havn
www.brondbyhavn.dk/

Fra : FeZ

Dato : 18-06-02 21:34

> [...]
har
> ikke noget med lysstyrken på selve skærmen at gøre - hvad kan være galt

Kender ikke spillet, men er der ikke mulighed for at lave
noget "gamma correction" under Options ?
--
FeZ

Fra : Jan Rysz

Dato : 18-06-02 21:38

> har

Under skærm indstillinger i spillet kan du løse det.

" Gamma Correction " skal flyttes til du ser 5 tallet......ellers kan du
prøve dig frem !

Jan Rysz

Fra : Jan

Dato : 18-06-02 22:06

Jeg har reguleret den så meget jeg kan men lige lidt hjælper det.