Tetris ?
Fra : Hagman

Dato : 18-06-02 21:01

Hejsa NG.

Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til hende.
Hvad er det bedste ???
....det skal være OK grafik, og lyd.

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 18-06-02 22:30

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG.
>
> Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til hende.
> [...]
lær hende dog at spille cs ...
ho ho!

Fra : Rune Manscher

Dato : 20-06-02 07:32

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> lær hende dog at spille cs ...
> ho ho!

Jo, men hun ville jo have OK grafik og lyd... :)

*Rune

Fra : arc@na

Dato : 19-06-02 00:08

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in

> Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til
> hende. Hvad er det bedste ???
> ...det skal være OK grafik, og lyd.

Søg på Google efter "+tetris +freeware" uden "'erne.

arc@na

Fra : Hagman

Dato : 19-06-02 00:28

Takker.
Fandt denne side: http://www.williamlogan.org/FreewareIndex/GamesTetris.html
(Hvis andre skulle være intreserret) :)

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-06-02 08:26

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i

> Hejsa NG.
>
> Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til hende.
> [...]

hvis tetris er et spil der fanger så bør du måske også kigge efter super
bust-a-move. Der er et fantastisk puzzle som efterhånden er den primære årsag
til at jeg endnu ikke har set sommeren "live" Jeg ved ikke om det er ude til
PC da jeg spiller det på PS2

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-06-02 10:04

On Wed, 19 Jun 2002 07:25:52 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

> [...]
>til at jeg endnu ikke har set sommeren "live" Jeg ved ikke om det er ude til

diamond cave var også en mulighed, i lidt samme genre

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Ingolf

Dato : 19-06-02 20:22

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa NG.
>
> Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til hende.
> [...]

Hent mit! ;)
"Tetris Deluxe" som jeg kaldte det dengang. Fylder kun 20k, og kører på alle
ibm-maskiner med Dos v5 og opefter, samt windows 95/98/ME/2000/XP. Var
oprindeligt til en 286'er bærbar.

Se om konen kan slå computeren ;)

http://home.worldonline.dk/ingolf17/

PS. (Hold ALT nede, og tryk ENTER for at spille i fuld skærm)
Der er også et poker spil, og Tanks.

Fra : SonofonoS

Dato : 21-06-02 19:45

> [...]
> Hejsa NG.
>
> Min kone be'r mig hele tiden om at få fat i et tetris-spil til hende.

Hey Mester.

Skal konen ha' et tetrisspil så er Super Tetris lige sagen! Da jeg var nogle
år yngre var det familiens foretrukne konkurrence spil.

Find det på http://www.genioblu.com/abandon/scheda.asp?id=86

SonofonoS