Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon
Fra : Per A. Hansen

Dato : 18-06-02 21:09

Hej!

Min Nikon Coolpix gik ned med systemfejl efter ca.
7 mdrs. brug. Den har nu ligget ved Nikon i 5 uger uden
de har reageret.
Er der nogen der ved om det er en generel service
indenfor garantiperioden for digitale kameraer - eller er
det blot Nikon, der er så langsom i optrækket?
Hvis de ikke kan reparere maskineriet kunne man vel
blot sende et nyt?

Per A. Hansen

Fra : Søren Blom

Dato : 18-06-02 21:58

"Per A. Hansen" <per.hansen@get2net.dk> skrev
> Min Nikon Coolpix gik ned med systemfejl efter ca.
> 7 mdrs. brug. Den har nu ligget ved Nikon i 5 uger uden
> de har reageret.

Hvad siger de hos Nikon ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : max

Dato : 19-06-02 14:04

> [...]
> det blot Nikon, der er så langsom i optrækket?
> Hvis de ikke kan reparere maskineriet kunne man vel

Jeg tror du har været uheldig.. Og det er jo ingen trøst oplevede
noget lignende med en Canon printer, den var sprit ny ud a kassen fejl,
ned til Merlin... vente vente... flinke folk, store smil klap på skulderen
vente... kan man ikke bare få en ny? Næh vi repererer den..
Ok 11/2 måned senere... Øøhh den er blevet væk, undskyld undskyld
du kan få en ny eller pengene igen.. Man - Du - Vi burde ikke acceptere
at blive sat på venteliste, men fejlene kan ligge mange forskellige steder og
undskyldninger.. Fodbold, sommervarme, julefrokost etc etc.. Men jeg tror
ikke det er generelt at det går så galt, det er bare de oplevelser vi husker..

Prøv at kontakte Nikon i Danmark direkte:
DFA A/S - Lersø Parkallé 101 - 2100 København Ø -
Telefon 39 16 20 20 - Telefax 39 16 20 40 - e-mail info@dfa-as.dk

mvh max