Cs CLAN MANGLER MEMBERS!
Fra : ras65

Dato : 18-06-02 20:04

Mig og en af mine venner er ved at starte en clan. Ved navn: ROX. Vi er
kun 2 lige nu, men regner med at komme op på 4 inden kort tid. Hvis du
er intereseret, og er remelig god til Cs. Så kontakt os lige på:
buddingallan@yahoo.com!

NB: (DET ER IKKE NOGET KRAV!) MEN DET VILLE IKKE GØRE NOGET HVIS DU OGSÅ
HAVDE GRAFISKE EVENER. SÅ VI KUNNE LAVE EN FLOT HP!

Cya!! :)

[Rox]Craz

http://www.kandu.dk/

Fra : Spook

Dato : 18-06-02 22:16

Er det ok, hvis man også er god til at ordne hardwareog dermed kan fikse din
Caps Lock knap?

--
Jens Jensen
www.amarc.dk & www.amarc.dk/spb

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-06-02 03:26

On Tue, 18 Jun 2002 23:15:46 +0200, "Spook" <spook_nuke@tdcadsll.dk>
wrote:

>Er det ok, hvis man også er god til at ordne hardwareog dermed kan fikse din
>Caps Lock knap?

/fnis

--

Gizmoduck

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.