Sankt Hans bål som gif-fil
Fra : H&C \(slet 1234 i ad~

Dato : 18-06-02 20:19

Hej

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at fremskaffe et animeret sankt hans
bål?

mvh
Helle

Fra : Matthiessen

Dato : 18-06-02 20:38

H&C (slet 1234 i adressen) wrote:
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at fremskaffe et animeret sankt
> hans bål?

Prøv at spørge i news:dk.edb.grafik

Desuden styr dit crosspost, du poster i grupper, hvor emnet overhovedet ikke
hører hjemme !
dk.edb.internet.software - den er da HELT galt !

/Anders Matthiessen
www.dioder.dk

Fra : H&C \(slet 1234 i ad~

Dato : 19-06-02 07:37

Tak for tippet - og undskyld!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-06-02 13:05

> Tak for tippet - og undskyld!

Prøv evt. dk.velkommen der er god (og beregnet) til nybegyndere....!
Mht. dit spørgsmål så check http://images.google.com - jeg skulle blive meget
forundret hvis du ikke finder noget der....

FUT: dk.edb.grafik

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 19-06-02 17:30

> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at fremskaffe et animeret sankt hans
> bål?

Tjahh,
må jeg spørge hvad du skal bruge det til ?

/jesper
http://www.jspr.dk

Fra : Keld Gydum

Dato : 19-06-02 19:49

Hej Jesper ...

Du skriver ....:

> må jeg spørge hvad du skal bruge det til ?

Hvad tænker du på tror du ikke det er til på søndag ... ?

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 19-06-02 19:54

> Hvad tænker du på tror du ikke det er til på søndag ... ?

Yep, men der er jo nogen af os, som arbejder seriøst med med design ...

stor hilsen
Jesper

Fra : Keld Gydum

Dato : 20-06-02 05:35

Hej igen Jesper ....

Jeg ved ikke rigtig hvad du mener med følgende:

> Yep, men der er jo nogen af os, som arbejder seriøst med
> med design .

Det gør jeg skam også jeg har en samling på 98 MB i diverse
størrelser og opdelt i biblioteker til diverse formål og det er
kun dem som er Animationer - så kommer de faste billeder
derforuden (gif) ... det må siges at være seriøst ...

Så jeg vil da også kalde det seriøst - men du tænkte måske i
Penge - det behøver jo ikke være helt det samme ...

Rigtig god Skt. Hans ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Jeg tror at Helle har fået sine Bål ...