Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af digicam
Fra : Qnoice

Dato : 18-06-02 19:41

Hey

Har noget at vælge imellem og det er jo til at blive tosset over hva man
skal have :)
Det er enten et powershot a20, eller enten sony's p31 eller p51 som næsten
koster det samme. Fordelen ved a20 er jo at den bruger flashkort som ik
koster det store, mens sony's bruger deres egne sticks som koster en lille
formue. Jeg ved ik helt hva jeg skal vælge. Det a20 jeg har kik på er brugt
forresten.

Cam'et skal bruges til billeder af biler, closeups af detaljer og til
billeder om natten.

/Casper

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-06-02 20:04

Hey Casper

Jeg har selv haft et A20 i et års tid, men har (desvære) solgt det og købt
efterfølgeren A40. Grunden, til at jeg skriver desvære, er at A40 har en
autofokus fejl når man tager billeder af ting længere væk med en bestemt
zoom instilling (f=13,4). Jeg var meget glad for mit A20, dog synes jeg ikke
at jeg var så heldig med makrobilleder, men måske er det bare mig. A40
skulle være bedre til at tage natbilleder med, da man selv kan stille
lukketiden, og da den kan gå helt op til 15 sek. hvor i mod A20 kun kunne gå
op til 1 sek. (så vidt jeg husker). Jeg kender ikke noget til sony.

mvh Frank