Sådan ødelægger man sin pænt indrettede st~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-06-02 17:23

For sine missers skyld. Men jeg ku' ik' lade være. For de indviede og
skarpøjede, vil I se at en vis lille herre allerede har fundet vej til
toppen

http://www.kode-fu.net/misserne/rundetaarn.jpg

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-06-02 17:35

Ødelægger?? Stuen bliver da meget pænere med rundetårn.

Hihi velkommen i kattenørdernes klub

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-06-02 17:32

Hej Jacob
jamen det er da ingenting, bare vent.................
hmm og hvis du så gider forklare, hvad betyder
"pænt indrettet stue" *GGG* det er SÅ mange år
siden jeg har haft sådan en at jeg har glemt hvad det er

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-06-02 22:14

> hmm og hvis du så gider forklare, hvad betyder
> "pænt indrettet stue" *GGG* det er SÅ mange år
> siden jeg har haft sådan en at jeg har glemt hvad det er

Marianne.....du skal bare tage ud at besøge nogle mennesker som ikke
har katte eller hunde, så kan du få genopfrisket din hukommelse
*ggg*.

Personligt har jeg fuldstændig glemt:
- hvordan et gulvtæppe uden pletter ser ud
- hvordan mad smager hvis der ikke er hår i det
- hvordan en seng kan se hårløs ud i mere en 10 min.
- og sidst men ikke mindst.....HVORDAN sort tøj i virkeligheden ser
ud

Ak ja......vi har så mange glæder :0)

Mange hilsner fra Trine P.

Fra : Pia

Dato : 19-06-02 07:38

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message
news:3d0fa288$0$265> Personligt har jeg fuldstændig glemt:

> - og sidst men ikke mindst.....HVORDAN sort tøj i virkeligheden ser
> ud

så kan du komme hjem til os, her kan man heller ikke have hvidt tøj... sorte
hunde med underpels og snart 2 hvide katte....

:Pia

Fra : Pia

Dato : 18-06-02 17:47

det ser da ok pænt ud. Men mangler der ikke en hængekøje?

:Pia

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-06-02 18:43

Jamen Pia

Jacob har vej radiatorsenge på alle radiatorer, hihihihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia

Dato : 18-06-02 18:41

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Jamen Pia
>

> Jacob har vej radiatorsenge på alle radiatorer, hihihihi

Man lærer jo en del her i gruppen, og det med hængekøjerne har jeg altså
observeret, de er et hit! Og så kan man prikke nedefra og se katten prøve at
fange bulen....

:Pia

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-06-02 19:59

Jamen Pia radiatorsenge er hængekøjer til at hænge på radiatorer.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia

Dato : 18-06-02 21:51

> Jamen Pia radiatorsenge er hængekøjer til at hænge på radiatorer.

Nu skal du ikke være så seriøs, når jeg prøver at lokke Jacob til at købe
udstyr, vel?

:Pia (jeg ved godt hvad de er, men jeg kunne ikke se nogen på hans billede)

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-06-02 23:56

In article <3d0f9cde$0$71663$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Pia" <@>
says...

> Nu skal du ikke være så seriøs, når jeg prøver at lokke Jacob til at købe
> udstyr, vel?

Det er fordi de radiatorer jeg har, står på steder hvor der ikke er
plads til sådan nogle

Djamal har også lige været en tur oppe i Rundetårn, det var han vist
helt tilfreds med. Så skal der bare gå lidt tid

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 19-06-02 07:51

"Jacob Saaby Nielsen" <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in message

> For sine missers skyld. Men jeg ku' ik' lade være. For de indviede og
> skarpøjede, vil I se at en vis lille herre allerede har fundet vej til
> toppen

HEh det er da pænt, og står ovre ved en væg og alting. Hvordan kan det
ødelægge en pænt indrettet stue?

Nå nu er det med indretning nok ikke min stærke side, vores kradsetræ
står MIDT i det hele når man kommer ind, det var altså der der var
plads.

Man kan se det her: http://cutiecats.dk/killinger6.shtml det giver en
idé om dets placering.

Men når bare kattene elsker det ... og DET gør de!

Hilsen
Lisbeth

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 20-06-02 13:04

Sådan et træ skal mine katte også have, tak for linket :)
(jeg håber de bringer ud) ;)

Gitte

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-06-02 16:20

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan et træ skal mine katte også have, tak for linket :)
> (jeg håber de bringer ud) ;)
>
> Gitte

Likita bringer ud, eller rettere de sender med PostDanmark (I al fald her
til Jylland) Og det var overraskende billigt, jeg gav ca 900 kr alt
inklusive for vores kradsetræ.

God fornøjelse. De sender forresten meget gerne en brochure ud hvor man
bedre kan se de forskellige muligheder end på deres ellers udmærkede
hjemmeside.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Nina El Falaki