MS Windows
briani 27239
reg filter
Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 18-06-02 16:54

Kære gruppe

Jeg har i dag haft en maskine der har opført sig helt tosset. Min Norton
Internet sikkerhed har været forsvundet og computeren har kørt særdeles
langsom,og flere ting kunne slet ikke åbnes. Jeg har kunne køre Norton
antivirus og der skulle ikke være problemer med virus (er opdateret, og er
fornuftig og forsigtig i min færden på nettet osv). Når jeg har genstartet
computeren har der stået følgende Initialisering af DLL reg filter exe kunne
ikke installeres. Hvad kan det være for problem jeg har haft her?

Jeg vil sige hurra for Windows XP for med den har jeg kunne bruge
systemgendannelse til at få den i orden igen.

MVH

KM

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 21-06-02 06:45

Så spekulere jeg på hvorfor jeg ikke har fået svar Jeg har selv nogle bud.

1. Jeg er black listet
2. Jeg spørger tåbeligt
3. Jeg udtaler mig for positivt omkring Microsoft...Windows XP
4. Det er den forkerte nyhedsgruppe
5. Jeg har ikke levet op til net etikette
6. Der er intet svar på mit spørgsmål.

MVH

Karen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-02 07:16

Fri, 21 Jun 2002 07:44:58 +0200, skrev "Karen Marie Madsen"
<kmmadsen@post.tele.dk>:

>Så spekulere jeg på hvorfor jeg ikke har fået svar Jeg har selv nogle bud.
>
>1. Jeg er black listet

Kan jeg ikke forestille mig, selvfølgelig ved jeg ikke om andre
har gjort det.

>2. Jeg spørger tåbeligt

Næh.

>3. Jeg udtaler mig for positivt omkring Microsoft...Windows XP

Næh.

>4. Det er den forkerte nyhedsgruppe

Næh

>5. Jeg har ikke levet op til net etikette

Næh

>6. Der er intet svar på mit spørgsmål.

Nok mere rigtigt, det er et af den slags spørgsmål, som er svære
at svare på.

Det kan ikke blive andet end gætteri, du har installeret noget
soft- eller hardware, som XP ikke bryder sig om.

Fået slettet et eller andet.

Kort sagt: stort set umuligt at svare på, men det var da godt, at
du fik den at køre igen uden de store problemer.

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 21-06-02 07:22

Tak for svar Knud Gert

Det var godt at få det opklaret.