Bokse i CSS (...?)
Fra : Frank Cilius

Dato : 18-06-02 16:41

Hej NG

Hvordan laver man de bokse som ses meget, bl.a. på www.yahoo.dk under
nyheder, markedsplads m.m. Jeg har en idé om det er i CSS, men ved det ikke

pfh tak

Frank Cilius

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-06-02 18:36

Tue, 18 Jun 2002 17:41:07 +0200, skrev "Frank Cilius"
<fcil@mail.dk>:

>Hvordan laver man de bokse som ses meget, bl.a. på www.yahoo.dk under
>nyheder, markedsplads m.m. Jeg har en idé om det er i CSS, men ved det ikke

Det er nu blot alm. tabeller, der bruges.

Fra : Martin Stender

Dato : 19-06-02 18:38

Men hvis du vil vide noget om CSS2-P, så check f.eks Layout Master fra
Western Civilisation (www.westciv.com) man kan hente en 30-dages demo. Når
den render ud, kan du sikkert selv skrive den slags i hånden.

Mvh
Martin