Battle Royale (SPOILER)
Fra : Rikke & Brian

Dato : 18-06-02 15:02

Har lige set filmen Battle Royale, og på trods af hvad jeg selv havde troet,
så synes jeg faktisk den er god. Den er meget ubehagelig og ondskabsfuld,
men der er dog et eller andet ved den der gør at jeg alligevel synes om den.

Men jeg har et lille problem. Hvem er den pige der sidder i bilen i starten
af filmen, som bliver udråbt til vinder? Jeg troede det var hende som
overlevede det hele, men efter at have set filmen færdig kan det jo ikke
passe. Jeg kan ikke få den start til at passe med resten af filmen... med
mindre at den overlevende fra starten er fra en tidligere BR end den vi
følger i filmen. Nogen der har svaret?

--
,,,,,
/`^´\

Fra : Geir Friestad

Dato : 18-06-02 15:18

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> wrote:

| Hvem er den pige der sidder i bilen i starten af filmen, som bliver
| udråbt til vinder?

Hun er vinneren av *forrige* Battle Royale.

--
Geir Friestad || geir@portman.org || www.portman.org
"Does the word 'duh' mean anything to you?"

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-06-02 16:02

geir@portman.org (Geir Friestad) writes:

> Hun er vinneren av *forrige* Battle Royale.

Og det er der historien ikke hænger sammen - massiv mediedækning af
vinderen af forrige Battle Royale, men ingen af børnene har hørt om det
før.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Geir Friestad

Dato : 18-06-02 17:50

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

| Og det er der historien ikke hænger sammen - massiv mediedækning af
| vinderen af forrige Battle Royale, men ingen af børnene har hørt om det
| før.

Det er nok en logisk brist i filmen, ja. Eventuelt kan du ta det som
et tegn på hvor uinteressert ungdommen er i å ta del i samfunnet. De
ser neppe på nyhetene på TV...

--
Geir Friestad || geir@portman.org || www.portman.org
"Beware of all enterprises which require new clothes."