VO60
Fra : Klavs Lauridsen

Dato : 18-06-02 13:56

SE DK ENESTE VO60 PÅ VO60.dk

Fra : Richard Chisnall

Dato : 18-06-02 20:26

Hvor ofte har du tænkt dig at spamme? Den slags er skideirriterende - og
dette forum er her ikke for at du skal blive rig.

Fra : Klavs Lauridsen

Dato : 20-06-02 15:56

Spamme og spamme -hmmmmm - det er vist så meget sagt. Jeg kan da ikke
forestille mig, at det at henvise til DK´s eneste VO60 er at spamme.

Klavs Norup
"Richard Chisnall" <lost_in_denmark@no_spam_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aeo1ek$1eof$1@news.cybercity.dk...

Fra : Per

Dato : 20-06-02 20:34

"Richard Chisnall" <lost_in_denmark@no_spam_hotmail.com> wrote in message
> Hvor ofte har du tænkt dig at spamme? Den slags er skideirriterende - og
> dette forum er her ikke for at du skal blive rig.
>
> "Klavs Lauridsen" <evaklavs@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Så så, små slag Richard. Klavs startede med at svare på et spørgsmål fra mig
om netop det team, så han kan jo have følt at der var et behov i gruppen for
at få lige den information. Os, der er mere vante usenettere ved jo godt at
han burde have holdt sig til at svare i tråden, men hvis Klavs bruger mere
tid ude på vandet end på usenet, så er det undskyldeligt at han kommer til
at forivre sig, og så kan vi vel godt bære over med ham denne ene gang.

Mvh. Per