Frugt
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 18-06-02 13:34

Er der mon nogen der ved om der er frugt og grøntsager som heste IKKE kan
tåle?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Liz

Dato : 18-06-02 20:14

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote in message
> Er der mon nogen der ved om der er frugt og grøntsager som heste IKKE kan
> tåle?
>

> mvh
> Trond Øyvind Hermansen

Hej Trond,
Alting med måde er min motto, så prov dig frem. Jeg ved det faktisk ikke,
men vil ikke give min heste fx kål, gulerøddertoppe, osv. Desuden skal man
lige husk at hestens mave er meget sart og alle forandringer i fodret skal
ske meget gradvis. Vi har et mirabella træ lige uden for stalddøren og når
frugtene er moden, spiser hestene mange, uden at tage skade - endnu da!!!!
Glæder mig til at vide hvad andre siger om emnet!
Mvh Liz

Fra : Pia

Dato : 18-06-02 21:54

Jeg ved heller ikke hvad de IKKE kan tåle, men kan fortælle at man i Ungarn
giver dem vandmelonskræller! Og de er helt vilde med det. Det var i hvert
fald en ting som jeg ikke selv ville have fundet på. Vores spiser både
bananer og mandariner.

:Pia

Fra : Mette Elsborg

Dato : 19-06-02 06:36

Mine spiser stortset alt, appelsin, softice, rabarber osv osv, specielt når
den store får rabarber er det et hit, hun savler så det halve kunne være
nok.

Mette

Fra : Iben Holst

Dato : 20-06-02 12:47

> den store får rabarber er det et hit, hun savler så det halve kunne være
> nok.

*GGG* det har jeg alligevel aldrig hørt om før !!

Men til jer der evt. også vil prøve at give hesten rabarber, så husk lige
(!!!) at rababerBLADENE er giftige !!!

Iben