SMS sending fra Nettet
Fra : Dopedog

Dato : 18-06-02 12:11

Jeg ved ikke om det her er den helt rigtige gruppe men jeg vover pelsen
alligevel.

Nogen der kender en side hvor man kan sende SMS'er fra som når frem indenfor
2-3 minutter?

Jeg har førhen brugt Coolsms.dk men der er kun 1 ud af 10 beskeder der når
frem. Besked.dk går der 30 minutter til 2 timer før beskeden kommer frem så
det er jo heller ikke sjovt :)

På forhånd tak!

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 18-06-02 13:36

On Tue, 18 Jun 2002 13:10:59 +0200, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

>Nogen der kender en side hvor man kan sende SMS'er fra som når frem indenfor
>2-3 minutter?

Læs denne tråd, der ikke er ret gammel:

--
Hans Pedersen, Esbjerg.