Fluestænger i Aarhus ??
Fra : Michael Andersen

Dato : 18-06-02 11:42

Vedr. køb af udstyr i Aarhus.

Jeg ville gerne høre om der skulle ligge nogle store og dygtige forettninger
i Aarhus der sælger flueudstyr, stænger, hjul etc.
Da jeg kommer fra Aalborg ville jeg gerne have adressen om muligt.
På forhånd mange tak.
Held & Fisk

Nordjyden

Fra : P M

Dato : 18-06-02 12:15

Hej,

du behøver ikke tage til Aarhus - du kan tage ud til Almas eller til Kaas Jagt og fiskeri i Vejgaard.

vh
stonefly

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-02 13:59

"Michael Andersen" <michael.aa@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Aarhus der sælger flueudstyr, stænger, hjul etc.
> Da jeg kommer fra Aalborg ville jeg gerne have adressen om muligt.

Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
86183333

er en rigtig god forretning, og Stef er god til rådgivning om bygning af
stænger.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 18-06-02 15:18

> [...]
> i Aarhus der sælger flueudstyr, stænger, hjul etc.
> Da jeg kommer fra Aalborg ville jeg gerne have adressen om muligt.

Jeg kan varmt anbefale:

Grejbiksen
Randersvej 397
8380 Trige
Tel. 8623 2527

Forretningen ligger på landevejen fra Århus mod Randers.

De er garanter for

.. god service
.. stort udvalg
.. rimelige priser
.. og ikke mindst gode lystfiskerråd

Knæk&Bræk

Jan Bang Jensby

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 19-06-02 14:53

Hej
Jagtstuen på parkalle har et godt udvalg også i den dyre enden, de kan
også fortælle en masse om aktion osv.

Fiske og Jagtmagsinet også et godt udvalg, den ligger der hvor gågaden
starter for enden af Ryesgade.

mvh
Anders