Mozilla brokker over JavaPlugin
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-06-02 11:30

Når jeg starter Mozilla op, uanset hvilken del af den, kommer
følgende fejl :
"Java Plug-in for Netscape Navigator should not be used in Microsoft
Internet Explorer. Please use Java Plug-in for Microsoft Internet
Explorer instead.

Derefter kommer en meddelelse om at "Mozilla har medført en fejl i
JS3250.DLL", altså en ulovlig handling hvorefter programmet
afsluttes...

Hva i al verden har Mozilla med IE's java plugin at gøre, og hvordan
løser jeg problemet ? - skal jeg geninstallere mozilla ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-02 12:07

Henrik Stidsen wrote:

> Derefter kommer en meddelelse om at "Mozilla har medført en fejl i
> JS3250.DLL", altså en ulovlig handling hvorefter programmet
> afsluttes...

Har du et ATI- eller Matrox-skærmkort? I så fald kunne det være denne
fejl, du oplever: http://home.att.net/~cherokee67/ns6js3250.html

--
Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-06-02 12:48

Kim Ludvigsen <Ludvig@mail.dk> wrote in

> Har du et ATI- eller Matrox-skærmkort? I så fald kunne det være
> denne fejl, du oplever:
> http://home.att.net/~cherokee67/ns6js3250.html

Jeg har et ATI skærmkort ja, men jeg har ikke det nævnte plugin.
Den anden løsning med at deaktivere java - det er lidt svært at
deaktivere java i en browser jeg slet ikke kan åbne... ;)
Jeg har deaktiveret det i IE, men det ændrer tilsyneladene intet,
skal nok prøve at genstarte først...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-06-02 13:01

Henrik Stidsen <spamtrap@spammer.dk> wrote in

> Jeg har et ATI skærmkort ja, men jeg har ikke det nævnte plugin.
> Den anden løsning med at deaktivere java - det er lidt svært at
> deaktivere java i en browser jeg slet ikke kan åbne... ;)

Jow jow, det blir bedre og bedre (og nu svarer jeg endda mig selv!)

Deaktiverede Java i en af tekstfilerne istedet, nu kan Mozilla da i
det mindste starte og ser da ud til at virke ;)

> Jeg har deaktiveret det i IE, men det ændrer tilsyneladene intet,
> skal nok prøve at genstarte først...

Hvilket ikke hjalp, fejlen blev dog "flyttet" til at gælde andre DLL
filer istedet...

Anyway, tak for linket ;)