Skrivebord
Fra : Rasmus Storm

Dato : 11-02-01 17:12

Nu har jeg fået mig et rigtigt pænt billede på mit skrivebord (synes jeg
selv) og nu tænker jeg så på om man ikke kan fjerne den "hvide boks" der
er rundt om teksten under ikonerne? Altså sådan at der kun står tekst
"Trash" med sort UDEN den hvide baggrund? Nogen der ved det!?!?

Rasmus

Fra : Reynard Fox

Dato : 25-02-01 06:27

In article <1eoocz0.hf5g9efymq0gN%rasmus@mac.com>, rasmus@mac.com
(Rasmus Storm) wrote:

> [...]
> er rundt om teksten under ikonerne? Altså sådan at der kun står tekst
> "Trash" med sort UDEN den hvide baggrund? Nogen der ved det!?!?

Her er hvad du leder efter:
http://207.208.148.74/files/OpColourLight(E).sit.bin
OpColourLight er freeware :)
-Jeg bruger det lige nu, med OS9.1z.
Readme-filen pointerer, at det er ulovligt, at ombygge den lille
extension, men jeg har altså lige skiftet tekst-farven fra hvid til gul
(på gennemsigtig baggrund). Det er også ulovligt, at beskrive hvordan
man skifter skriftens farve... Så det gider jeg altså ikke at rode mig
ud i.
Der fandtes åbenbart en hel serie af forskellige varianter af denne
extension (med forskellige tekst-farver). -De er vist alle trukket
tilbage og skulle kun findes på nogle få japanske pirat-sites.
Hvis jeg bare kunne finde det rigtige register i system mappen, hvor 9.1
gemmer den der "CLUT id.128", så kunne jeg undgå at bruge denne
extension, hmm :I

Mvh
Reynard …:·