lim
Fra : Peder Jensen

Dato : 18-06-02 06:43

Hej Gruppe

Jeg har noget beklædning i båden som er gået løs, og skal nu finde en
måde at få det sat fast igen.
Beklædningen har et meget tyndt lag "skumgummi" på bagsiden , og det
kunne godt se ud som det er dette der ikke er hvad det har været.
Hvilken lim skal jeg bruge for at få det til at hænge fast igen?.

Mvh Peder Jensen

Fra : John Lydom

Dato : 18-06-02 09:15

Hej.
Tempo både har en væglim der hedder RILACOL tror jeg,
der kun behøver at komme på den ene side, den har jeg brugt meget, den er
fantastisk god.
Jeg har prøvet andre lime, der skulle på begge sider/emner, men de er alt
for besværlige.
Rilacolen skal bare smøres på skottet og sidde lidt.
Så limer man sin vægbeklædning på, det binder med det samme.

John.