[DVD] futureent - R1 film uden told og pos~
Fra : Max

Dato : 17-06-02 23:10

Hej
inden jeg køber derfra kunne jeg godt tænke mig at høre om det er et
ok sted at handle ?

Er der andre indenfor EU der i bedre ?

Venlig Hilsen
Max

http://www.futureent.com

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-06-02 07:45

"Max" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> inden jeg køber derfra kunne jeg godt tænke mig at høre om det er et
> ok sted at handle ?
>
> Er der andre indenfor EU der i bedre ?

Futureent er udmærkede. Der har været en smule brok over deres kundeservice
(du skal f.eks. selv betale for at sende filmen tilbage, hvis de sender den
forkerte til dig), men ikke det helt store. Du skal dog være opmærksom på,
at de trækker pengene allerede ved bestillingen - og ikke først ved
afsendingen som alle andre.

De eneste andre, jeg kan komme i tanke om, er movietyme. De er ofte lidt
billigere. Til gengæld skal man betale porto, de er forbandet langsomme og
deres kundeservice er nærmest ikke-eksisterende (jeg har dog heller ikke
haft brug for den).

Personligt ville jjeg nok anvende futureent. Jeg har selv aldrig haft
problemer med dem. Movietyme har jeg kun brugt pga. deres store og billige
udvalg af udgivelser fra Criterion.

MVH
Jens

Fra : Jesper Winding

Dato : 18-06-02 08:42

"Max" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der andre indenfor EU der i bedre ?

Hej Max - Vi har faktisk her i gruppen fået lavet en oversigt over steder
indenfor EU når det kommer til DVD handel: http://zoidberg.dk/shopping/

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 19-06-02 08:32

Du kan naturligvis også hande hos www.proshop.dk. Den sender
portofrit og du betaler online med dankort eller lignende.

De har både region 1 og region 2 film.