Logouddrivelse ønskes.......men hvordan??
Fra : Niels Lauesen

Dato : 17-06-02 22:40

Hej Alle...!

Jeg har fået en billedbesked (logo) sendt til min Nokia 3310 (3315).
Dette lille billede kan nu ses hele tiden på mit display. Og det er ikke
så kønt, som jeg troede! Hvordan fjerner jeg det igen....så jeg får et
'clean' display......
Jeg er ikke den store mobiltelefonnørd....og det er altså ikke lykkedes
mig at fjerne det....

Kan nogen her fortælle mig hvordan jeg gør??

Mange sommerhilsner....
Niels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-02 23:14

Niels Lauesen skrev:

> [...]
>Dette lille billede kan nu ses hele tiden på mit display. Og det er ikke
>så kønt, som jeg troede! Hvordan fjerner jeg det igen....så jeg får et

Tast *#67705646#

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Niels L.

Dato : 18-06-02 00:38

Tak til dig, Lasse Hedegaard - samt til JMo.....

Jeg tastede de nævnte tegn og cifre og....vupti!....det grimme logo er væk!
Mange tak for hjælpen!

Med venlig hilsen
Niels L.

Fra : JMo.

Dato : 17-06-02 23:10

On Mon, 17 Jun 2002 23:40:17 +0200, "Niels Lauesen"
<nielslauesen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>Dette lille billede kan nu ses hele tiden på mit display. Og det er ikke
>så kønt, som jeg troede! Hvordan fjerner jeg det igen....så jeg får et

prøv at taste *#67705646# - burde virke hvis din software ikke er alt
for gammel version..

Fra : JMo.

Dato : 17-06-02 23:20

On Mon, 17 Jun 2002 22:09:59 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

>prøv at taste *#67705646# - burde virke hvis din software ikke er alt
>for gammel version..

- Og hvis du iøvrigt undrer dig over den talkombination: Svarer til
*#opr logo#

Fra : helloo.dk

Dato : 17-06-02 23:00

Jeg er ikke sikker på at det virker.. men prøv at geninstallere
fabriksinstillingerne og sluk så tlf. og tænd den igen.

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner